اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام اقای نزاهی و خانمهای شرهانی و صوباتی

اگه استاد الهایی سحر دیدم حتما  به استحضارشون میرسونم مطمن باشید ایشون میلشون را چک میکنند  در ثانی دو روز پیش اعتراضات گرفتم از دانشگاه اعتراض شما نبود ظاهرا شما پر نکردید من هم فردا ساعت 3 میرم شمال تا سه چهر روز انجام برگشتم در مورد دیدن برگ امتحانی شما هماهنگی میکنم


خانم شرهانی شما در پاس کردن کتب تخصصی مشکلی ندارید  اگر هم بتونم خوشحال میشم اشکالات درسی شما را رفع کنم اگه خوزستان بودم میتونید رو کمک من حساب کنید


خانم صوباتی فردا میرم شمال اگه خدا خواست تا اخر هفته اینده بر میگردم

 اصول شما نمره خوبی دارید ولی صنعتی  رو  نمره تشریحی را با5 نمره میان ترم جمع کنید ببینید چقدر میشه؟

سلام خانم صوباتی و خانم فراحانی

نمرات شما را با دید مساعد وارد کردم نمره خانم فراهانی در اصول خیلی پایینتر از آن است که بتوان کاری برای ایشان انجام داد ولی برای صنعتی خانم صوباتی باید ببینم تستی و تشریحی در لیست نهایی جمعا چقدر میشود من منتظر دریافت نمرات تستی دانشجویان هستم و گرنه خیلی وقت پیش برگها تصحیح شده و نمرات بعضی دوستان قطعی است

نمرات صنعتی

نامتشریحی

الهایی9

جلالی7 و هفتاد

چلداوی10 و بیست و پنج

حزبوای10

خادم حویزه5 و هفتاد پنج

درویشی5و نیم

صوباتی پور4 و نیم

عبیاوی10 و نیم

سروستانی6 و هفتاد

عفراوی5

اسدی11

ایوض زاده10

حریزاوی5 ونیم

حمادی11 و نیم

زرین6

ساعدی8 و نیم

مطیعی9

طرفی10













































نمرات حسابرسی و صنعتی

سلام فردا نمرات حسابرسی و صنعتی در وبلاگ اعلام میشود

سلام اقای الهایی

این نمره شما بهترین نمرهای است که میتوان به شما داد بهتر است همین نمره باشد