اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام تغییر برنامه این ترم

بدلیل تغییر کادر اموزش دانشگاه پیام نور سوسنگرد امکان تغییر برنامه این ترم محتمل میباشد

سلام دلیل عدم پاسخ به مطلب یا اعتراض برخی دوستان

بدلیل اینکه برخی دوستان مشخصات یا اطلاعات  دانشجویی را که از انها جویا میشوم درست قید نمیکنند یا اینکه شماره دانشجویی و نام خود را نمی نویسند از دادان پاسخ به آنها معذورم


و طبعا به دلیل اینکه فرض میکنم شخصی دیگر  به جای انها پیام میدهد  نظرات و فرمایشات آنان را  مد نظر قرار خواهم داد ولی به اعتراض یا درخواست پاسخ انها ترتیب اثر نمیدهم

سلام دانشجویان بستان

با توجه با اینکه دانشگاه بستان از نظر فضای اموزشی و کلاس دچار مشکلاتی میباشد و برنامه انها مشخص نیست

دقیقا نمیتوان بگویم این ترم اصلا انجا خواهم بود یا نه؟ بهر حال بنده برای رفع اشکال شما دوستان حتی اگر در بستان نباشم در سوسنگرد خواهم بود و اماده همکاری با شما هستم

توضیح نکته ضروری

من بعضی اوقات برای اطمینان از اینکه مخاطب من همان دانشجویی است که نام خود را قید میکند  سوالاتی در وبلاگ از دانشجو میپرسم مثلا ترم قبل یکی از دانشجویان سوسنگرد پیامی داده بود  به اسم کسی دیگر که از این طریق مطمئن شدم شخص دیگری است مثلا میپرسم در برگ امتحانی با چه خودکاری جواب دادید یا چند برگ داشتید یا شماره دانشجویی خود را قید کنید یا اینکه روز ورود تعیین کنید و گرنه  من از نمرات شما و کد دانشجویی شما و سایر مشخصات که  برای من ضروری است اطلاع دارم  و جهت اطمینان از اینکه مخاطب من همان دانشجو است که خود را معرفی میکند اینها را میپرسم

 روابط من با دانشجویان خودم مثل یک برادر است نه رابطه مدرسی و دانشجویی حتی از مشکلات بیشتر آنها اطلاع دارم مثلا میدانم کدام دانشجو اخیرن یکی از والدین  یا اقوام خود را از دست داده یا ...... و تمام اینها را ملاحظه میکنم 


من شاگردی ندارم شما همه دوستان من هستید و از همدیگر مطلب فرا میگیریم

  طبعا اگر دانشجوی مورد نظر از پاسخ به سوال خوداری کند یا اشتباه جواب دهد ثابت میشود که  شخص دیگری به جای ایشان مطالب را درج میکند پس از ان به نظرات این دانشجو پاسخ نخوام داد  تا برایم ثابت شود خود دانشجو مشخصات خور را درست بیاد نداشته است


سلام خانم فراحانی

من در دانشگاه بستان تمام دروس حسابداری را در صورتی که ذانشگاه مایل باشد خواهم داشت  و این ترم هم درس مدیریت مالی یک برای رشته مدیریت هم خواهد بود


خانم فراهانی لطفا شماره ورود و رمز ورود خود به سیستم گلستان را برایم درج کنید (کدی که با آن انتخاب واحد میکنید ) و همچنین برایم بنویسید نمره اصول ۳ شما به تفکیک تستس - تشریحی و میان ترم چقدر شد )