اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام اقای چلداوی

سوال شما دارای چند نقص در فرضیات میباشد مثلا مشخص نشده ایا قیمت کالای اول دوره و کالای تولید طی دوره یکسان است؟ و یا مغایرت سربار جذب شده و سربار واقعی چقدر است؟  من فرض میکنم سربار واقعی همان سربار جذب شده همان مواد مصرفی است

تولید طی دوره 66500 را مساوب  دستمزد و دو سوم دستمزد (همان سربار ) و مواد (که مساوی سربار است ) قرار میدهیم

66500-x+2/3x+2/3x

x=دستمزد است =28500

و سربار و مواد 19 میلیوون 

در جریان ساخت اول دوره =13500

+مواد مصرفی19000

دستمزه 28500

سربار 19

کار درجریان طی دوره 80

کسر میشود کار درجریان پایان دوره 16000

کالای ساخته شده 64000

توضیح  درجزیان اول دوره از کم کردن 2500 ریال از 16000 ریال بدست میاید

اما برای ادامه حل نیاز به قیمت هر کیلو مواد هست که در فرض مسئله وجود ندارد

سلام

سلام دوستان پیام نور بستان  در مورد ساعت تشکیل کلاس   من جمعه را برای شما خالی گذاشته ام و از اول شهریور هم به اطلاع دانشگاه بستان رساندم جمعه را اختصاص به ان دانشگاه دادم ظاهرا دانشگاه برای تنظیم برنامه یا ..... فضای کافی برای تشکیل کلاس در صبح جمعه را نداشتند  و تنها جمعه بعد از ظهر را  برای حسابداری قرار دادهاند اگر دانشگاه مانعی نداشته باشد  هر چند اگر اختیار با من بود صبح و بعد از ظهر را  کلاس تشکیل میدادیم (( صبح اصول 3 و عصر تا 4 صنعتی 1 ))تا  وقت بیشتری برای ارائه مطلب داشته باشیم و بتوانیم تمام 32 ساعت شما را ارائه نمایم  باید بگویم برایم هیچ فرقی نمیکند از این هفته از ساعت 1 به کلاس بیاید و به سایر بچه ها خبر بدهید 

ایمیل من

pnu_jlali@yahoo.com


لطفا پس از ارسال در قسمت نظر به من اطلاع دهید

برنامه بستان

سلام برنامه به من ابلاغ نشد تنها چیزی که من اطلاع دارم یک تماس تلفنی از دانشگاه مبنی بر اینکه ساعت اراد من کی میباشد 


حدس میزنم صنعتی و اصول ۳ جمعه دو تا ۶ با من باشد

سلام خانم لویمی

برای دیدن و یا بررسی هر پشتیبان با فایل ساخته شده با نرم افزار خاص باید آن نرم افزار باشد  و بدون اجرا یا نصب اکسل شکا قادر به مشاهده فایل آن نمیباشید

شما میتوانید با استفاده از کلید    (((پارت سور پرینتر )))از صفحه مونیتور خود عکس بگیرید  در این حالت میتوانید ان فاکتور افتاده در عکس را بدون نیاز به اکسل مشاهده کنید و یا از ان چاپ کنید


 اگر در کلاس سوالتان را میپرسیدید بهتر متوجه مطلب میشدم  و دقیقتر راهنمایی میکردم