اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام دوستان

 بنده فعلا از ارسال پاسخ به ایمیل شما معذورم - ( (بدلیل سرعت پایین اینترنت ))

 شما برای دریافت پاسخ میتوانید اسم مستعاری انتخاب کنید  تا جواب شما را موردی بدهم

سلام

سلام دوستان امتحان ساده و خوبی بود من سوالات را به لطف یکی از دوستان همکلاسی شما در شمال دریافت کردم تمام سوالات را در کلاس کار کردیم بجز سوال ۳ که تا حد امکان ملاحظه شما را در این سوال خواهیم داشت موفق  باشید  

 

 

 

 ضمنا به  کلیه دوستانی که تلفنی و یا در وبلاگ از من تشکر کردند  عرض کنم  بجز انجام وظیفه هیچ کاری نکردم موفق و موید باشید ( از ارج نهادن شما متشکرم )

توجه

از امروز تا 25 دی قادر به اردباط با وبلاگ نمیباشم 25 به بعد پیگیر نمرات خود در این وبلاگ باشید

سلام اقای حیدری عزیز

 شما تولید واقعی را ندادید و این عنصر اساسی برای محاسبه مغایرت کارایی دستمزد و صرف مواد است (ساعات استاندارد  * تولید واقعی ) - ساعات واقعی


 سپس حاصل عبارت بالا در نرخ استاندارد 900 صزب میشود


 و برای مواد هم مواد استاندارد در تولید واقعی


 چنانچه متوجه مطلب نشدید با من تماس تلفنی بگیرید حتما جوابگو خواهم بود


 التماس دعا جناب  آقای حیدری

حواب

برای بدست اوردن انحراف کارایی فرمول ان
ساعات واقعی - ساعات استاندارد تولید واقعی پاسخ را در نرخ هر ساعت استاندارد ضرب میکنیم در سوال شما  نرخ استاندارد دستمزد مشخص است  900
ساعات واقعی 41000
ساعات استاندارد تولید واقعی از ضرب تولید واقعی که شما در سوال ندادید در ساعات استاندارد که همان 3 ساعت است 


پس تا تولید واقعی نباشد قابل حل نیست %سوال را مجدد بخوانید معمولا در سوال وجود دارد