اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

امتحان میان ترم اصول 2

 امتحان میان ترم اصول 2  به هفته آینده موکول گردید .

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید بیت سعید یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:31

سلام خدمت استاد یلالی عزیز.
دستتون درد نکنه استاد
واسم مشکلی پیش اومده بود نتونستم اصول2 رو بخونم.
بازم تشکر میکنم

معلم علوم اجتماعی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:54 http://http://man-madrese88.blogfa.com/

سلام اقای یلالی من از قم هستم حتما سی دی های اموزشی براتون ارسال میشه

سلام همکار گرامی از لطف شما واقعا سپاسگزارم
از اینکه به موضوع اهمیت دادید ممنونم منتظر هستم .

شرفی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05

سلام استاد گرامی خواهشمند است نمونه سوال اصول ۲ زودتر در وبلاگ قرار بدهید

سلام سعی میکنم جمعه بگذارم البته باز هم میگویم سعی میکنم

شرفی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:19

سلام استاد گرامی اگه لطف کنید و نمونه سوال اصول ۲ هر چه زودتر در اختیارمان قرار بدهید سپاس گذار شما هستیم .

انشا الله جمعه اگر مشکلی پیش نیامد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد