اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

میان ترم مدیریت مالی 2

 میان ترم مدیریت مالی 2 از فصل 1 الی  9 میباشد . امتحان تشریحی  بوده و نمره شما به عنوان میان ترم  انشا الله در سایت گلستان ثبت خواهد شد . 

نظرات 4 + ارسال نظر
عبدالرسول نگراوی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:17

سلام استاد
یک سوال از بهایی تمام شده دارم اگر بتوانی کمک کنید ممنون می شوم
سوال ۷-۳صفحه۵۲و۵۳ امروز حتما باشه
باتشکر

سلام شرمندم -4 صبح پیامتون خوندم - من کتاب بهای تمام شده اسکندری ندارم کاش سوالا را مینوشتید -

ایزدی شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:32

سلام استاد یلالی قرار بود تو وبلاگ واسه درس اصول ۱ سوال بذارید ما ۲ شنبه میان ترم داریم.

سلام چون قصد نداشتم امتحان بگیرم در وبلاگ قرار نداده بودم

عبدالرسول نگراوی یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:39

باسلام
خیلی ممنون سوال را حل کردم
من چون سرکار هستم دسترسی به اینترنت ندارم

سلام اینطور مواقع میتونید تماس بگیرید . سعی میکنم جوابتون کامل بدم .

عبدالرسول نگراوی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34

سلام
استاد من شماره شما را ندارم

ایمیلتون دقیق بنویسید . یا از همکلاسیای اصول 3 - سلامی - سواری - گوهری - امانی - معروفی - موسوی -ضامنی - سپهانی هر کدوم که دسترسی دارید بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد