اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

تستی یا تشریحی بودن امتحانات

((رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور:ملاک نحوه طراحی سوالات و برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور لیست منابع می باشدمحمد هادی امین ناجی در گفتگو با اخبار پیام نور ،در پاسخ به سوالی در رابطه با نحوه تستی و یا تستی تشریحی بودن طراحی سوال امتحانات دانشگاه پیام نور گفت : ملاک طراحی سوالات امتحانات دانشگاه پیام نور لیست منابع می باشد و هیچگونه تغییری در این رابطه صورت نخواهد گرفت،وی همچنین افزود باتوجه به طراحی سوالات توسط نرم افزار امکان اینکه درسی که در لیست منابع تستی نوشته شده است، به صورت تستی تشریحی و یا تشریحی طرح شود تقریبا صفر است و سیستم این اجازه را به طراح سوال نخواهد داد!
به گزارش اخبار پیام نور ، بخش عمده آزمون های دانشگاه پیام نور از ترم تحصیلی جاری به صورت تستی برگزار می شود.اخبار پیام نور در جدولی به صورت نمونه نحوه تستی ، تستی تشریحی و تشریحی بودن سوالات امتحانات سه رشته دانشگاه پیام نور را بر اساس لیست منابع دو نیمسال آخر در جدول زیر مقایسه کرده است-))
 

 

 دروس پیشرفته 1 و 2 و  صنعتی 2 تشریحی و صنعتی 3 حسابداری مالیاتی و اصول  حسابداری 1 و 2 و 3 و مدیریت مالی 1 و 2  کاملا تستی 

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:31 http://omidemobham.blogfa.com

سلام
من دانشجوی جهانگردی هستم.... میخواستم بدونم که حسابداری صنعتی1 نوشته ی آقای دکتر محمد عرب مازار یزدی.... تستی هست یا تشریحی.... ممنون میشم اگر بهم خبر بدید چون توی لیست منابع مااین درس ذکر نشده

سلام نوشته اتفاقا تو منابع تشریحی - من هم با تاکید در کلاس درس گفتم تشریحی -
از وبلاگتون معلومه دانشجوی من نیستید ولی احیانا اگر دانشجوی من بودید از جزوه بخونید به مراتب آسونتر از کتاب گفتم .

عبیداوی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:07

سلام استاد خسته نباشید یعنی این ترم اصول 3 ومدیریت مالی 1 تستی هستن باتشکر اگه میشه سرعتر جواب بدید

سلام اصول 3 تو منابع زده تشریحی کامل و مدیریت مالی زده تستی تشریحی که معمولا حدودا 6 به 8 هست .

عبیداوی پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:26

سلام استاد خوبید تو ترم های قبل هم اصول ۳ وهم مدیریت مالی ۱ به صورت تستی اومده امکان داره ای ترم تشریحی کامل بشه یا تستی تشریحی نظر شما چی هستش با تشکر

سلام این ترم اصول 3 تشریحی و مدیریت مالی تستی تشریحی هست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد