اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

دروس ترم آینده

دروسی که تدریس آنها ترم آینده با من خواهد بود  : 

1-اصول حسابداری 3  - چهارشنبه

2- حسابداری صنعتی 3 - دوشنبه

3-اصول حسابداری 1 رشته حسابداری -

4-مدیریت مالی 1  - سه شنبه

5-مدیریت مالی 2 - سه شنبه  

 این برنامه پیشنهادی بوده و در صورت قطعی شدن ساعت دقیق آن را درج خواهم نمود .

نظرات 5 + ارسال نظر
سواری پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:30

سلام استاد لطفا دربرنامه تان اصول2 رشته مدیریت را نیز قرار دهید با تشکر

سلام فعلا مبنا بر خود خوان بودن این کتاب است . اگر حضوری ارایه شود بحث دیگری است

سواری جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:35

سلام لطفا شما مطرح کنید تا حضوری شود و شما ان را بگیرید با تشکر.

سلام این اختیار دانشگاه است من اصلا اظهار نظری در این خصوص نمیتوانم داشته باشم شما شخصا میتوانید با دانشگاه مطرح نمایید.

معمولا اگر دانشجویانی که کتاب را انتخاب کنند بیش از 30 نفر باشند و حضوری مراجعه نمایند ( به واحد برنامه ریزی )کتاب حضوری ارائه می شود اختیار مدرس درس در اختیار واحد برنامه ریزی است که نظر دانشجویان در این مورد هم معمولا موثر است . 7 ب ظ جمعه

ناصری جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:27

سلام
من قبلا از شما خواهش کرده بودم که منابع ارشد رو تو وبلاگتون قرار بدین ولی خبری نشد.

سلام حتما سعی میکنم اخر این هفته برای شما قرار بدهم از تاخیر که پیش اآمد متاسفم 7 ب ظ جمعه

ناصری شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:31

سلام
با توجه به اینکه من ترم ۴ هستم میتونم درس مباحث جاری رو این ترم بگیرم .چون هیچ پیش نیازی نداره ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

سلام مباحث جاری قبلا پیش نیازش سال اخر بود اما عملا نیاز به مباحث پایه نداره صرف پاس کردن اصول یک و یکم تسلط به ریاضی برا پاس کردن این کتاب کافیه کتابش حجم کمی داره و تو یک فصل با حسابداری دولتی مشترک هست تقریبا از کتابایی هست که میشه نمره بالایی ازش گرفت

ناصری شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:37

ممنون از شما به خاطر راهنماییتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد