اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلامآقای عبیدی

برای مطالعه استفاده از راهنما ونمونه سوالات 10 ترم قبل بسیار مفید خواهد بود. اما برای اصول 3 فصل 6 شیوه های پاسخ در راهنماهای مختلف متفاوت است  و برای درک دقت بیشتری لازم است . 

برای دریافت پاسخ سوال خود ان را در قسمت نطر قرار دهید .

نظرات 9 + ارسال نظر
عبدالرسول نگراوی جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:59

سلام استاد
طراحی وبلاگ جالب شده علامت نزدیک شدن عید را می دهد

سلام خوبی؟ واقعا خوشحالم که بعد این همه مدت هنوز ما را فراموش نکردین . و به وبلاگم سر میزنید . براتون آرزوی موفقیت دارم.

جاسم عبید ی جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:47

سلام اقای یلالی خدا قوت یه خواهشی داشتم لطفان اگه تکلیف امتحان روشن شد که به چه صورتی منظورم تستی یا تشریحی بودنش حتمان اعلام کنید با تشکر

سلام انشا الله خبر میدهم

ناصری شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:11

سلام قالب جدید وبلاگتون مبارک

سلام متشکرم

شرفی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:32

سلام قالب بهاری قشنگی است .استاد لطف کنید مطلب تدریس جلسه ی بعد را در جلسه ی قبلیش عنوان کنید .

سلام من در برار وبلاگ شما تسلیم هستم وقتی هم برای اصلاح یا نظم دادن به آن ندارم .
من عمدا سعی میکنم مطالب را در کلاس فرا بگیرید و از درس جلسات بعدی سخنی به میان نمیارم ولی درس جلسه آتی انشا الله مغایرات سربار خواهد بود ( ادامه فصل 7 )

شرفی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:25

سلام استادوبلاگ درستکردم ادرس www.chamran-90.blogfa.com میخواستم فقط چمران خالی باشه اما قبلا یکی به این نام ثبت شده بود به همین خاطر 90 به ان اضافه کردم البته هنوز خالیه اگر نظری دارین عنوان بفرمایید .بدرود

سلام نگاش کردم ممنون خوب بود . خودم چند تا مطلب آماده میکنم میدم بتون ومیگم که هر موضوع چه عکسایی و کدوما توش باشن . از لطف شما متشکرم

جعفری شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:51

سلام

علیکم السلام

عبدالرسول نگراوی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:02

بوی عیدی، بوی توپ، بوی کاغذرنگی،
بوی تند ماهی‌دودی وسط سفره‌ی نو،
بوی یاس جانماز ترمه‌ی مادربزرگ،

با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!
شادی شکستن قلک پول،
وحشت کم شدن سکه‌ی عیدی از شمردن زیاد،
بوی اسکناس تانخورده‌ی لای کتاب،

با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!

فکر قاشق زدن یه دختر چادرسیا،
شوق یک خیز بلند از روی بته‌های نور،
برق کفش جف‌شده تو گنجه‌ها،

با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!

عشق یک ستاره ساختن با دولک،
ترس ناتموم گذاشتن جریمه‌های عید مدرسه،
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب،

با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!
بوی باغ‌چه، بوی حوض، عطر خوب نذری،
شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن،
توی جوی لاجوردی هوس یه آب‌تنی،

با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم

پیشا پیش عید را به شما تبریک می گویم

سلام پیشا پیش سال نوتون مبارک امیدوارم سال جدید برا شما سالی سرشار از موفقیت و کامیابی باشه .

نوال شریفی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 http://osol3.blogsky.com

سلام استاد خوبید سال نوتون مبارک
شرمنده مزاحم وقت شریفتون میشم خواستم که اگه لطف کنید وبلاگ استاد محترم الهایی سحر برام بفرستید.
باتشکر./.

سلام سال نو مبارک . خواهش میکنم تو لینگ وبلاگهای موجود در وبلاگم وبلاگ استاد الهایی پیدا میکنید .

........... پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:29

سلامممممممم ببخشید ولی قالب وبلاگتون دخترونه اس

سلام بزرگوار خوب اگر اینچنین باشد که شما میفرمایید باز باید به ما حق بدهید - اکثر دانشجوان چند ترم اخیر ( شاید بالای 85 درصد ) را خانمها تشکیل میدهند . و حق همیشه با دانشجو است ....
اونها باید قالب وبلاگ برایشان خوشایند باشد . بنده وبلاگ را نمیبینم و فقط قسمت مدیریت ان را ملاحظه میکنم . اگر قالب وبلاگ خوبی سراغ دارید خوشحال میشم برام میل کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد