اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

نمرات میان ترم اصول 3 سوسنگرد

نام

نمره 

اکرامی5
غوابش6
بن گریز6
بیت ساعدی3
نادری3
محمدپور0
منصوری0
سواری علی رضا0
عیاشی 0
سعیدی4
سیاحی1.75
علی نقی زاده5.5
میاحی5
عبیداوی1
عباسی4
دیلمی3
بنده پور4
خلف پور3
بیت سعید4
حمادی4
موسوی قدوس 5.55.5
گل پرست4.5
طرفی سلیمانی3
موسوی زهرا3
داغری هاجر4.5
ساکس حسینی3
شنانی1
محاوی2
موسوی سعاد6
صالحی5.5
سیاحیان5.5
مانعی6
ساعدی طاهره5
ملک شاهی5.5
نیسی4.75
علی زاده5
جلالی3
الهایی2
عابدی5
عفراوی5
شضر پور4
بی نام نیم
نظرات 7 + ارسال نظر
سیدمجیدحیدری سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:00

سلام استاد گرامی
واقعا دست شما درد نکنه با این همه کار و زندگی به دانشجویان خود بها می دهید و این وبلاگ را راه می اندازید و جوابگوی ما هستید کمال تشکر را داریم استاد من یکی از دانشجویان شما هستم ولی من در یک چاه حفاری نفت و به صورت کارگری هرروز و ۱۲ ساعت سر کار هستم و قادر به حضور در کلاس نبودم ایا نمره میان ترم به من تعلق می گیرد لطفا لطف نظر شما شامل حال ما شود تا در این ترم بتوانم فوق دیپلم خود را تمام کنم با تشکر

سلام دانشجوی کدام مرکز و چه کتابی هستید؟؟

محمود خلف پور چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:05

استاد این نمره برگه هاست یا اینکه نمره میان ترم کلی می باشدمنظور اینه که این نمره ایی که واسه امتحان پایان ترم اعمال میشه یانه

سلام این نمرات نهایی هستند فقط با این استثنا که اگر پایان ترم شما بیش از 7 نمره از 14 نمره باشد که در آن صورت نمره میان ترم شما اصلاح خواهد شد .

محمود خلف پور چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:10

سلام استاد خواستم بدونم که نمراتی که الان تو سایت اعلام کردید نمرات نهایی اند یعنی همین نمرات واسه امتحان پایان ترم اعلام میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ملکشاهی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:15

در نمره ما تجدید نظر فرمایید.

طبعا در لیست نهایی کمی تعدیل خواهند شد .

سیدمجیدحیدری جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:10

سلام استاد گرامی
بنده دانشجوی پیام نور سوسنگرد رشته مدیریت دولتی
با تشکر جلسه اول حضور داشتم و برای شما وضعیت خود را توضیح
دادم به امید دیدار

سلام مجددا مطلب را برایم شرح دهید . تا انجا که به یاد دارم گفتم از پایان ترم میان ترم به شما تعلق میگیرد .

سیدمجیدحیدری جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:22

سلام
واقعا خسته نباشید که خیلی بها می دهید و به سرعت جواب می دهید استاد گرامی ببخشید چند مرتبه مزاحم شما می شوم بنده دانشجوی رشته مدیریت دولتی هستم و کتاب اصول حسابداری ۳ با شما دارم و با توجه به نوع کار خودم که عملیاتی می باشد و به صورت کارگری در دکل حفاری به صورت ۱۲ ساعت کار و با احتساب ۲ ساعت رفت و برگشت و خرید مرخصی از طرف کار فرما قادر به حضور در کلاس نبودم فقط جلسه اول حضور داشتم و وضعیت خودم را شرح دادم که در ان زمان یادم هست یک خانم میانسال کارمند بود که چنین مشکلی را داشت و با شما در جریان گذاشت و شما گفتید موردی ندارد و سعی می کنید با ما همکاری کنید حلا اگر امکان دارد ما را از این نمره میان ترم حیاطی محروم نکنید و اگر امکان دارد نمره کسی که واقعا به این رشته علاقه دارد را درج کنید و برای من اعلام کنید
اصول ۲ را با شما گزارانده بودم و نمره خوبی گرفته بودم به امید دیدار.

بله الان هم پای حرف همکاری هستم اما همکاری یعنی تعیین میان ترم بر اساس پایان ترم - میان ترم درسهای تستی به قول شما حیاتی است و گر نه میان ترم دروس تشریحی در هر زمان قابل اصلاح است . من نمیتوانم بر اساس علاقه یا نمرات دروس ترم قبل میان ترم بدهم .

کریم عفراوی جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:26

سلام.استاددر اکسر کلاسها حاضر بودم امتحان هم دادم وبه من ۳دادید خودتان دراول ترم گفتید که حضور در کلاس من اجباری نیست فقط امتحان بدین من هم در اکسر کلاسها حاضر بودم هم امتحان دادم و در روز امتحان گفتین کمتر از ۴.۵-۵به حاضرین امتحان نمید خواهش میکنم نگزارین بار دیکر از طرف اصول حسابداری مشروط بشوم خودتان هم زمانی دانجو بودید به خدا استاد این ترم مشکلات زیا داشتم. کریم عفراوی

سلام کدام دانشگاه؟ کدام درس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد