اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

پاسخ دانشجو

در خصوص تغییر نمرات در سیستم گلستان لازم است خدمت شما عرض کنم نمرات کتبی شما همین نمرات وبلاگ در گلستان قید شد چون این ترم برگهای امتحانی مجددا توسط مدرس دیگر چک میشوند و در این برگهای کتبی تصحیح قبل از اعلام این مطلب از طرف دانشگاه بوده و با ارفاق کامل بوده است . مثلا سوال 6  و 3 لحاظ نشد . 

 اما با این وجود نمرات میان ترم دانشجویی که توانسته بوده از 14 نمره کتبی 6 نمره کسب کند 6 شد  و دانشجویی هم که در مرز نمره ده بود نمره اش تا حدود 10 تعدیل شد اگر  غیر از  موردی مشاهده فرمودید یا دانشجویی به شما گفته  سریعا بفرمایید تا اصلاح کنم .  البته من هم الان مجددا چک میکنم . تا در صورت وجود مورد تعدیل کنم .

نظرات 1 + ارسال نظر
دانشجوی بی خیال چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:52

باز هم که جواب ندادی میخوای بهتم بگم چرا چون تهدیدت کردن که اگه بخوای از این زرنگیا توان دانشگاه انجام بدی از اونجای که بار فنیت هم بسیار ضعیفه دیگه بهت کلاس نمی دن

اگر یکم به جا دید انتقاد مطلب عدم دسترسی به اینترنت مبخوندید /جواب پیدا میکردی
این اخرین باره که جواب شما را مبدهم چون ظاهرا نمیدونید چطور پیداش
کنید .
من اصلا کلاسی بستان ندارم . نمیدونم شما این خوابها را از کجا میارید .؟ میشه اسمم تو اون دانشگاه پیدا کنید؟کی باتون شوخی کرده؟

بهر حال از انتقاد اگر بشه اسمش گذاشت متشکرم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد