اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

نظرات 3 + ارسال نظر
علی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:08 http://www.alij6824.persianblog.ir

آقای یلالی سلام!
علی جرفی دانشجوی شما هستم از پیام نور سوسنگرد.
آقای یلالی ببخشید با شما کار شخصی(غیر دانشگاهی) دارم.
ببخشید اگر امکانش هست شما رو ببینم، فقط بفرمایید کجا بیام؟

سلام من دانشگاه از اول اسفند هستم - کارتون زودتر از این موقع لازم هست؟

کریم دشت بزرگ سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:41

سلام استاد خوب هستید میخواستم بدونم نیمسال دوم ایا تدریس میکنید و چه درسهائی با تشکر

سلام احتمالا اصول 3 - صنعتی 1 و مالی 1 و اصول 1

کریم دشت بزرگ چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:41

سلام استاد می بخشید دوباره مزاحم شدم من ترم جدید انتخاب واحد کردم ولی هنوز نمرات مالی ۲ و صنعتی ۲ را اعلام نکردید میشه لطف کنید نمرات اعلام کنید با تشکر

تا شنبه انشا الله اعلام میشه -

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد