اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

جزوه کاربرد کامپیوتر در حسابداری 2 و 3

کابرد کامپیوتر در حسابداری  2         دانلود



کاربرد کامپیوتر در حسابداری  3          دانلود


نظرات 6 + ارسال نظر
دانشجو جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:18 http://osol.blogsky.com

ممنون از زحمات جنابعالی واقعا واسه دانشجوا از جون مایه میذارید

sonny.... پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 http://osol3.blogsky.com

":جناب استادآقای یلالی:"
باعرض سلام وخسته نباشی خدمت شما استاد محترم وهمچنین شوخ...
باتشکر از شم:ابخاطر امکاناتی که برای ما دانشجوها گذاشته ایدوازاین طریق میتوانیم به شما دسترسی داشته .
اینجانب دانشجوی مقطع کاردانی حسابداری میباشم.
فقط خواستم بدونم که درس کاربرد کامپیوتر(2).25صفحه اولی که گفتین را چطوری واسه امتحان بخونیم؟
اگه میشه تو همین سایت راهنمایی کنید.
باتشکر:پرچم خداسفید...

سلام . شما حد اقل تا کنون 10 الی 30 واحد درس پاس نمودید . خوب آنها را خودتون مطالعه فرمودید یا براتون مطالعه نمودند؟ این 25 صفحه شامل چند دستور از جمله (sum - if , .... ) و همچنین سورت و.... این مطالب را به طور تئوری باید امتحان دهید .

sonny.... شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 http://osol3.blogsky.com

راست میگید استاد مگه تاالان چطوری اون درس ها روپاس کردیم؟
خوواسشون میخونیم......
به هرحال استادجون@تشکر خیلی ممنووووون...

سا سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:53

سلام استاد من تو فصل 1به مشکل خوردم قسمتای ثبت روتا حدودی بلدم فقط اصلا نمیدونم این اعدادسود یا زیان یا مثلا بستن حسابها چجوریه کلا نمیدونم اون جدولای تی و دفتر کل روچجوری درمیارن استاد تو روخداااا با یه مثال ساده برام توضیح بدید بدجور هنگ کردم منتظرتونم با تشکر

سلام کدوم کتاب ؟ این بار من منتظرم.

سا سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:33

سلام استاد خیلی خوشحالم که جواب دادید.استاد من کلا دوبار کتاب اصول 3رو دور زدم اما هنگ کردم تصمیم گرفتم روی 4تا فصل تمرکز کنم
استاد سوال اولم اینکه صورت سود وزیان یا بستن حسابا یا جودلای تی چجوریه؟سوال دومم اینکه میشه راهنماییم کنید فصلای مهم کدومن؟
استاد همینکه جواب دادید کلی برام باعث افتخار که همچین استادی دارم که روحش اینقد بزرگه

سلام همه فصل ها به یک نسبت اهمیت دارند . منظور شما از بستن حسابها را متوجه نمیشوم . سوالی را که در حل کردنش مشکل دارید بنویسید تا راهنماییتان کنم.

خلیل فهدی هویزه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:08

با عرض سلام خدمت استاد عزیز شما را در روز امتحان کاربرد 2 ندیدم خواستم بگم سطح امتحان بالا بود واز انجا که فکر ما بر آن بود که امتحان چهار گزینه ای است ما هم خدا وکیل کم خوندیم ولی امتحان عملی ماکرو رو کامل اجرا کردم . حالا از شما خواهش میکنم تا انجا که میشود مثل همیشه هوای ما را داشته باشید . با تشکر خلیل فهدی هویزه

سلام من دیر رسیدم . من گفتم امتحان تشریحی است . و به صراحت گفتم .حالا شما چرا تصور تستی بودن امتحان داشتید نمیدونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد