اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

فایل برای مشاهده کتاب الکترونیکی

سلام  خانم جرفی نژاد برای دانلود اینجا را کلیک نمایید .

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:46 http://ketab.blogsky.com

سلام آقای یلالی خوشحالم با وبلاگ مفید شما آشنا میشم... اگر لطف کنید و کمکی در حق بنده کنید ممنونتون میشم. کارشناسی حسابداری دارم و چند سالی هست از درس و حسابداری دور هستم و طبیعتا از پایه هم ضعیف شدم و قصد دارم در کنکور 93 شرکت کنم... خواستم بگم با این وضعیت من از کجا و چه کتاب هایی شروع کنم... مروری جامع برحسابداری مالی آقایان نوروش و کرمی رو گرفتم.ولی همیشه از حسابداری صنعتی ضعیف بودم چه کار کنم؟... یه کتاب جامع و روان و راحت از صنعتی پیدا میشه؟؟؟

سلام صنعتی سنجش هم خوبه . برا آزاد اصلا نیازی به منابع چندانی نداری یه شرکت در آزمون کافی هست .

فریاد سکوت دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:14

سلام استاد خسته نباشید. من یکی از دانشجویان شما در دانشگاه آزاد سوسنگرد هستم .امروز بعد از امتحان واتمام استرس امتحان طی شوخی که با دوستان داشتم حس کردم ازجانب من باعث ایجاد سوءتفاهمی برای شما شده است میخواستم از شما معذرت خواهی کنم.و بگویم به جوونیم قسم به مرگم قسم واقعآقصد بی حرمتی نداشتیم .و واقعآشرمنده هستم .

سلام فراموش کن . این نیز بگذرد .

بی نام چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:53

سلام استاد خسته نباشی ببخشیدحذفیات مدیریت مالی1؟

سلام برا چه رشته؟ کدوم دانشگاه ؟

بی نام پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:13

حسابداری‏_پیام نور؟

اگر منظور شما مدیریت مالی رشته حسابداری است سه فصل آخر کتاب حذف است .

بی نام جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:39

استاد ممنون ازاینکه جواب مارابه موقع میدید.

خواهش میکنم

‏‏_‏ جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:07

سلام استادخسته نباشید دربحث هزینه یابی مرحله ای چه موقع انتقالی میاد؟چه موقع نمیاد؟دقیق تومتن سوال چی میاد که ما متوجه بشیم انتقالی هست اگه ممکنه توضیح بدید

سلام اگر تو سوال در مقابل وارده به تولید قیمت بیاد مثلا وارده به تولید200 واحد 3200000 ریال ( این نشون میده که انتقالی از یه مرحله قبل هست که تازه بخایم تولیدش کنیم قیمت داره . )یا تو سوال به نوعی اشاره بشه که مرحله حاضر مرحله اول نیست منظورم دایره اول تولید نیست مثلا زده محصول در 3 مرحله تولید میشود و عملیات مرحله 2 به شرح ذیل است . آن موقع انتقالی داره . مثالهاش تو کلاس واضح گفتم .

‏‏_‏ شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:58

استادممنون ازتوضیح کاملتون ،کاملا متوجه شدم

علی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:09 http://alij6824.persianblog.ir

یعنی ما نمیتوانیم این فایل رو دانلود نماییم؟؟؟؟؟!!!!!!!!

چرا میتونید اما شما درخواست نداده بودید . برا همین فایل به اسم درخواست کننده قرار دادم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد