اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

عدم دسترسی به وبلاگ

 از فردا روز یکشنبه ساعت 11 صبح لغایت  روز 1391/4/7 صبح ساعت 11 به اینترنت دسترسی ندارم  و نمیتوانم پاسخگوی شما در وبلاگ باشم . نمرات مدیریت مالی 1 و 2 و صنعتی 3 و اصول یک بعد از آن تاریخ اعلام خواهند شد .

 کلیه نمرات موجود در وبلاگ هم فردا در سیستم گلستان ثبت و از وبلاگ حذف میشوند .

نظرات 7 + ارسال نظر
دانجوی بیخیال دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:56

سلام.اگر ادعاتان میشود که خیلی انتقاد پزیر هستید پس چرا نامه مرا جواب ندادین.دوباره میپرسم چرا به دانجویان بستان میانترم۶دادین حتی آنهای که درکلاس حاضر نبودن ولی به ما کمتر دادین حتی آنهی که حاضر بودن ولی قسمن بالله که این نمرات ما نیست و شمارا تا قیامت نمیبخشیم و بدانکه از اوفتادن ما چیزی عاید شما نمیشود.راستی بگزارید برایتان چیزی را تعریف کنم در اول دبیرستان معلمی داشتم که از ایشان چیزی یادگرفتم که از شما که استادید یاد نگرفتم ایشان همیشه به ما میگفت که من به شما نمره ی قبولی را میدهم شما برای نمر ۲۰تلاش کنید ودر آن کتاب هم بهترین نمره را گرفتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببخشید من به شما دسترسی ندارم بتون یاد بدم چطور جوابتون پیدا کنید . من جوابتون همون روز دادم شما خواب میبیتید یا شایعه میشنوید . و گرنه من به بستان میان ترم نمیدهم فقط نمرات پایان ترم با من بود اونی که بت گفته میان ترم 6 دادم بگو پرینت انتخاب واحدش را نشونت بده ببین استادشون کی هست . که صفر هم میان ترم دادند -
خوشم میاد از دانشجوی با جرات ولی با ادبیات نقد نه ....
کاش اسم آن در س را میکفتید شاید تربیت بدنی بوده .
دانشجوی عزیز لطفا تخیلات خود را از واقعیت تمییز دهبد .جهت اطلاع شما از 87 دانشجوی اصول 7 نفر نمره نیاوردند .

بوعذار دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:26

سلام وخسته نباشید به استاد گرامی
من بدلیل نپرداخت شهریه نتوانستم نمرات خود راببینم از شما استاد گرامی خواهشمندم که نمرات میان ترم و پایان ترم اصول3 بستان با شماره دانشجویی 010---890 ..........
با تشکر استاد گرامی

نمرات مجددا میگذارم ببینید

ناصری چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:22

سلام استاد محترم خسته نباشید من همیشه به وبلاگ شما سر میزنم و آخرین مطالب و همچنین نظرات دوستان رو می خونم من واقعا شاهد تلاش شما برای رفاه بچه ها هستم توی کل دانشگاه سوسنگرد استادی رو سراغ ندارم که این قدر به دانشجو بها بده و وقت و بی وقت جواب تماساشون رو بده من شخصا از شما سپاسگزارم و از خیلیها می خوام که اینقدر کم لطفی نکنن .

سلام متشکرم نظر لطف شما است اونا هم دوست ما هستن و به نوعی هم دارن لطف میکنن - حالا تو پیدا کردن جوابشون یکم مشکل دارن کم کم راه میفتن مشکل حل میشه -
من انجام وظیفه میکنم و بس - دانشجو حق داره جواب خودشون بگیرن .

بوعذار پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:44

سلام خسته نباشید منتظر نمرات هستم ممنون میشم

سلام امروز قراره برگات بگیرم و سعی میکنم تصحیح کنم تا فردا

موسویان پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:48

سلام استاد خسته نباشی نمرات صنعتی 3 را کی وارد می کنی

سلام هنوز برگاشون دستم نرسیده . هر وقت برسه نمرات شما را همون روز اعلام میکنم . احتمالا یکشنبه .

حیاوی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:32

سلام استاد نمرات صنعتی 1 رو بزنین اگه زحمتی نیست
ممنون

سلام برگها را هنوز دانشگاه بم نداده هر وقت بدن انشا الله همون روز اعلام میکنم

شنانی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:05 http://osol3blogsky.com

سلام استادپس کی نمرات مدیریت مالی1رومیذارید؟

سلام هر وقت تستیش اعلام شد میزنمشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد