اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام

در مورد تهیه کتاب  باید قبل از این میگفتید چون الان اگه بخوام از شمال برای شما کتاب بیارم باید از الان اقدام کنم حداقل یک هفته طول میکشه و دیر میشود با این وجود سعی میکنم از دانشجویان دیگه جویا بشم اگه به نتیجه ای رسیدم خبرتان  میکنم (زیاد امیدوار نباشید )

سلام خدمت دانشجویان دانشگاه ازاد

کلاس هفته اخر به جای چهارشنبه و پنج شنبه در روزهای دوشنبه و سه شنبه برگذار میگردد

جواب سوال اقای عبیات

سلام اقای عبیات نمیدونم انشا الله که باشم شرط بودن ما اول خواست دانشگاه است تا از من نخوان طبعا درسی نمیگیرم در ثانی هماهنگی برنامه دانشگاه با اوقات آزاد من میباشد البته اگه باشم انشا الله اصول 3 و صنعتی را خواهم داشت

سلام خانم شرهانی من در انتخاب دروس که تدریس میکنم کمتر دخالت میکنم و انتخاب را در اختیار دانشگاه قرار میدم چون مسئولین دانشگاه برای جور شدن برنامه کلاسها مجبور به رعایت ملاحظاتی هستند

بنده سعی میکنم این کتاب را داشته باشم

سلام

ممنون از تبریک شما تعجب میکنم ظاهرا خبرگذاری خوبی در دانشگاه هست  و  بشدت تحت مراقبت هستیم بهرحال از  دعای خیر  متشکرم امیدوارم زیارت شما قبول حق باشه موفق و سرافزار باشید ( باز تاکید میکنم اسمتون را اگه پیام میزارید بنویسید )