اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

غیر فعال بودن سامانه پیامک تا بعد از انتخابات

سلام . سامانه پیامک تا بعد از انتخابات (25 خرداد ) غیر فعال میباشد .و تنها امکان دریافت پیامک های شما وجود دارد . قسمت ارسال وپاسخگویی آن غیر فعال است . به همین دلیل امکان ارسال  نمرات شما به شکل پیامک برای شماره موبایل ثبت شده شما وجود ندارد.

نظرات 14 + ارسال نظر
سا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:03

سلام استاد اعیاد شعبانیه مبارک

سلام ممنون و متشکر روزای خوبی برا شما ارزومندم .

‏_‏ پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:37

سلام استاد امکانش هست نمرات را دروبلاگ بزنید؟

سلام بله انشا الله تا یکشنیه

دانشجو جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:11

سلام استاد ،بالاخره کی نمرات اصول3 وصنعتی رااعلام میکنید؟؟

انشا الله تا یکشنبه

@ چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:02

به نام خدای حسابداروحسابرس
به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » بسی شایسته است ازشما استاد گرامی که با کرامتی چون خورشید ، سرزمین دل را روشنی بخشید ید و گلشن سرای علم ودانش را با راهنمایی های کار ساز و سازنده بارور ساختید ، تقدیر و تشکر نمایم.

سلام استادخسته نباشید این متن کوتاه برای تشکرکردن از شما بابت زحماتی است که برای ما دانشجویان کشیده اید ورفتار و منش واخلاق بسیار خوبی که در این مدت ما از شما دیده ایم واینکه جو کلاس را طوری اداره کردید که خاطره های خوب زیادی برای ما بجا گذاشت . این ترم نسبت به ترم پیش درس های اخلاقی بزرگی به من داد و خاطره های زیادی برای من داشت هم خاطره های خوب وهم خاطره های بد....خاطره های خوبشو مدیون شما هستیم وبابت اون از شما کمال تشکر را داریم وخاطره های بدشو که باعثش ما بودیم ، شما به بزرگواری خودتان گذشت کنید وحلال ......بابت همه چی ممنون استاد گرامی وبزرگوار...

سلام کاش میگفتی دانشجوی کدوم دانشگاه بودی؟
لابد نمرت بد میشد . ما میشدیم مسبب خاطرات بد و شما مسبب خاطرات خوب (مزاح)

@ چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:38

دانشجوی آزاد سوسنگردم . یه ترم دیگه هستم 11 واحد دیگه دارم . ولی متآسفانه دیگه درسی باشماندارم . نه استاد مسبب خاطرات بد خود ما دانشجوهاییم ... وخداییش گاهی اوقات ناخواسته بود این بدی ولی تو همون لحظه نمیدونیم که داریم چی کار میکنیم ؛ به قولی جوونی کردیم. خداییش شما مسبب خاطرات خوبین جو کلاستون خیلی خوب بود ، نه در طول ترم نمره ای نداشتم یه عملی بود یه تِئوری ؛نمرمم خیلی خوب شده دستتون درد نکنه استاد ؛ خداروشکر من معدلم بالای 17 بوده همیشه واین ترم 19 وخورده ای ...خورده ایش هم مال یه نمره دیگس که هنوز نزدن البته میدونم خوب دادم ؛ امیدوارم حلالمون کرده باشین استاد ....آخه من عقیده دارم ناراحتی هر انسان از انسان دیگری حق الناسه گردن کسی که مسبب ناراحتی شده .

دانشجوی عزیز از لحن بیانت شناختم کی هستید . اما برا اطمینان پرسیدم کدام دانشگاه (عبیدی ) من آموزگارم معلم آب بابا هر چند تحصیلاتم تو رشته دیگه ادامه دادم اما سعی میکنم هنر تدریس ابتدایی را فراموش نکنم . برا این که منو بیشتر بشناسی توی گوگل سرچ کن -- ((یلالی + مستند الفبا ))--

این شعر از مجتبی کاشانی همیشه به یاد دارم .سعی میکنم به برخی سخنانش همیشه عمل کنم.
در مجالی که برایم باقیست
باز همراه شما مدرسه ای میسازم
که در آن همواره اول صبح
به زبانی ساده
مهر تدریس کنند
و بگویند خدا
خالق زیبایی
و سراینده ی عشق
آفریننده ی ماست
مهربانیست که ما را به نکویی
دانایی
زیبایی
وبه خود میخواند
جنتی دارد نزدیک٬زیبا و بزرگ
دوزخی دارد ـ به گمانم ـ
کوچک و بعید

در پی سودا نیست

که ببخشد ما را

وبفهماندمان

ترس ما بیرون دایره ی رحمت اوست

در مجالی که برایم باقی است

باز همراه شما مدرسه ای می سازم

که خرد را با عشق

علم را با احساس

و ریاضی را با شعر

دین را با عرفان٬

همه را با تشویق تدریس کنند

روی انگشت کسی

قلمی نگذارند

ونخوانند کسی را حیوان

ونگویند کسی را کودن

و معلم هر روز روح را حاضر و غایب بکند

و بجز ایمانش

هیچ کس چیزی را حفظ نباید بکند

مغزها پر نشود چون انبار

قلب خالی نشود از احساس

درس هایی بدهند

که بجای مغز دل ها را تسخیر کنند

از کتاب تاریخ

جنگ را بردارند

در کلاس انشا

هرکسی حرف دلش را بزند

غیر ممکن ها را از خاطره ها محو کنند

تا کسی بعد از این

باز همواره نگوید :هرگز

و به آسانی هم رنگ جماعت نشود

زنگ نقاشی تکرار شود

رنگ را در پاییز تعلیم دهند

قطره را در باران

موج را در ساحل

زندگی را در رفتن و برگشتن از قله ی کوه

وعبادت را در خدمت خلق

کار را در کندو

و طبیعت را در جنگل سبز

مشق شب این باشد

که شبی چندین بار همه تکرار کنیم

عدل

آزادی

قانون

شادی

امتحانی بشود که بسنجند ما را

تا بفهمند که چقدر

عاشق و آگه و آدم شده ایم

در مجالی که برایم باقیست

باز همراه شما مدرسه ای می سازم

که در آن آخر وقت به زبانی ساده

شعر تدریس کنند

و بگویند تا فردا صبح

خالق عشق نگه دار شما

. چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31

سلام استادخسته نباشید .کی میتونیم نمرات اصول3وحسابداری صنعتی راازطریق وبلاگتون مشاهده کنیم؟

سلام پیام میدم نمرات را به شماره شما که تو سامانه ثبت شده.

@ پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:05

سلام استادخسته نباشید،استاد راجب موضوعی که گفتید سرچ کردم،همچنین راجب استاد مجتبی کاشانی حقیقتش ازدیروز تا به الان خیلی تحت تآثیرقرار گرفتم وخیلی فکر کردم . استاد توی این مدت به بزرگواریتون پی برده بودم ولی حالا استاد به بزرگواریتون یقین پیدا کردم و حس میکنم نقطه کوچکی ازشخصیت بزرگوار و والای شما را شناختم ودرهمین جا اعتراف میکنم که زبانم قاصراست ودیگرنمی توانم چیزی بگویم جز اینکه : توی این چندسالی که ازخدا عمرگرفتم همیشه دوست داشتم مثل اطرافیانم(اقوام درجه یکم)،آموزگار،معلم یااستاد شوم ولی الان پی بردم که هنوز آمادگیشوندارم آخه هرکسی نمی تونه این حرفه پیغمبری،زیباوصدالبته خطیر رو بپذیره ، روح بزرگی میخواد که من مثل شما واطرافیانم هنوز به آن دست نیافته ام.زبانم قاصراست وفقط همین قدر می توانم بگویم که چه بزرگوارانه عمل نمودیددر این سالها وما چه خاموش بودیم .
امیدوارم خداوند روز به روز به توفیقات شما بیافزاید...
ودر آخراستاد ازشما عذرمیخوام که توی این چندروز خیلی مزاحم وقتتون شدم با این پیام های طولانی ،تمام اینها بخاطر این بود که ادب به من حکم می کردکه ازشما پوزش بطلبم بابت موضوع پیش اومده،اما اکنون فقط می توانم بگویم ممنون بابت گذشت بزرگوارانتون واز اینکه مرا با این شعر زیبا آشنا کردیدوسعی میکنم از این پس از این شعر درس بگیرم.وازشما میخواهم ازاین پس مرا به عنوان شاگردی کوچک در این دنیای مجازی و همچنین حقیقی (دراین وب ارزشمند ودر دانشگاه)بپذیرید واجازه دهید بانام قبلی خود "فریاد سکوت"کماکان به این وبلاگ باتجربه سر بزنم واز تجربیات واز درس های ارزشمندشما استفاده کنم وهمچنان مرا راهنمایی بفرمایید.
سپاس فراوان استاد گرامی...

رحیم خسرج شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:21

سلام استاد خسته نباشید
بابت نمره هامون ممنونم اما چرا اینقدر کم گرفتم یه نیم نمره کم دارم واسه قبولی اگه میشه و زحمتی نباشه برام یه نیم نمره اضاف کنید

سلام باز دقت نکردی رحیم خان 6 میان ترم و 3.5 پایان ترم میشه 9.5 که در سیستم گلستان رند میشه 10 . حالا بحث معدل بعدش میاری مطمنم که 12 باید بشه . اون هم حله.

دانشجوی دانشگاه پیام نور شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:21

سلام استاد خسته نباشید خداقوت،من به عنوان دانشجوی شما درطول ترم گذشته اززحمات حضرتعالی درطول ترم کمال تشکررادارم،به نظرمن اینجور که شماادعامیکنید مدرس هستید ادعای شماکاملا غلط هست،شمانمونه یک استادباتجربه هستید،تنها استادی که به دانشجو بها میدهد شماهستید ،استادامیدوارم برسرما منت بذاریدوترم آینده دردروس میانه1وصنعتی2 ازحضورتان بهره ببریم .که این باعث افتخار ماخواهد بود.

سلام .ممنون از لطف شما . البته باز میگم استاد درجه علمی هست که من ندارم من مدرسم . فقط مدرس ( کسی که میاد درس بده ) همیشه وقتی نظر میدید اسمتون بنویسید .

دانشجوی دانشگاه پیام نور یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:24

داشتن درجه علمی استادبودن راثابت نمیکد تجربه است که براین امرغلبه میکند،وبنظرمن شمابرتجربه هم تجربه داریداستاد،بالاخره نگفتیدترم آینده افتخارحضورتان رانصیب ماخواهید کرد؟

afri یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:38

slm nomarate mali 1 ro key elam mikonid?

انشا الله فردا اعلام میکنم .

علی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 http://alij6824.persianblog.ir

آبی...
رنگ جالبی برای وبلاگ استفاده نمودید!!!
برای ترم بعد کدام کتاباهارو تدریس می نمایید.

سلام علی(جرفی) . معلوم نیست ترم آینده چه کتابهایی تدریس کنم .تازه شما یکی که با من درس ندارید . با .... درس برمیدارید معمولا

حسابدار شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:29

سلام استاد،خسته نباشید مشتاق دیدار‏_استادترم آینده دروس میانه 1وصنعتی2را باشما خواهیم بود؟لااقل یه خورده امیدوارمون کنید خواهشا.

سلام . تعیین دروس تا شروع ترم امکان پذیر نیست . در این خصوص برنامه ریزی دانشگاه بستگی به شرایط تصمیم میگیرد.

حسابدار جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:44

باسلام مجدد،پس امیدوارم شما پیشنهاد این دودرس را به برنامه ریزی بدهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد