اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

جواب خانم صوباتی

سلام خانم صوباتی کد محرمانه است من خیلی از مطالب بیان شده در قسمت نظر را در وبلاگ درج نمیکنم فقط خودم مطالعه کرده و حذف میکنم نظر شمابدون تایید تایید من قابل مشاهده توسط هیچ کس نمیباشد برای اطمینان من این نظر شما را درج نمیکنم فقط پاسخ آن را درج میکنم  حالا شما هر چه در نظر نوشته باشید دیگر دانشجویان از آن اطلاعی ندارند

نظرات 1 + ارسال نظر
۸۶۶۱۴۶۱۱۲ شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:00

سلام استاد.شمال خوش می گذره ؟چطور می تونیم از وضع امتحان اصوتلمون با خبر شیم که امتحان رو چطور دادیم ؟

علیکم السلام جا همه شما خالی واقعا اینجا هوا خوب و مطبوع است تا ۷/۴ ۸۸ من شمالم بعد آن اگه کلید به دانشگاه رسیده بود و به خاست خدا سالم رسیدیم حتما ظرف چند روز نمرات شما را در وبلاگ قرار میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد