اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام

باز تاکید میکنم دوستان یاداشتهای شما را هیچ کس به جز من نمیتونه بخونه خیالتون راحت باشه نمراتتون  رو قرار بدهید و بنویسید که نمیخواهید نمایش داده بشه من نظرات شما را جهت اطلاع شما از خوانده شدن در وبلاگ قرار میدهم  تا مطمن شوید به دستم رسیده  و گرنه امکان عدم نمایش آن وجود دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم حزبوای اصل سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:45

نمره تستی۳۳/۲ از ۳

خانم رشتی زاده چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:33

سلام استاد خسته نباشید
این دوستان از من خواستن نمراتشان را برای شما بنویسم
سمیه ساکی1/67
هدیه بریحی 1/83
وخودم 1/83
البته من انتظار نمره بیشتر داشتم


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد