اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام خانم فراحانی

امتحاناتم  شکر خدا خوب خوب بود  فقط  در مراحل پایان نامه دچار مشکلاتی ناشی از عدم همکاری موسسات در خوزستان هستم که به لطف دعای شما امیدوارم حل شود .

سایر دوستان هم چنانچه نخواهند اسامی انها نمایش داده شود یک کد ۸ رقمی تعیین کنند .

نظرات 2 + ارسال نظر
منا چلداوی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:58

باسلام و عرض خسته نباشید به استاد گرامی نمره حسابداری ۳ ۰۳/۱ می باشد من دانشجوی پیام نور بستان می باشم با تشکر

[ بدون نام ] شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:30

سلام استاد
خدیجه سیاحی هستم
امتحاناتم را همه خوب دادم مثله اصول اما فکر نمیکردم انقدر کم بگیرم اصولو.
میانترمم به من ۴ دادین از همه کمتر اخه چرا.
من نفهمیدم که مبناتون چی بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد