اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

۳۶۷۱

سلام نمره شما اصلاح گردید میتوانید چک کنید سایر دوستان هم میتوانند اعتراض خود به نمره را در وبلاگ قید کنید حتما بررسی میکنم  دوستانی هم که بین ۹ و ۱۰ هستند اگر مایلند نمره ده را در لیست قید کنم به اطلاع من برسانند .

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:33

سلام استاد ببخشید مزاحمتان شدم جلالی باشماره دانشجویی۸۶۱۳۱۳۶۷۱ هستم خواستم بگم بازهم نمره تشریحی من را درلیست نمرات قطعی اشتباه نوشتی چون درلیست نمرات خام که چند روز قبل روی وبلاگ مشاهده کردم نمره تشریحی من ( نه وچهل صدم ) میباشد ولی حالا شما در لیست نمرات قطعی نمره تشریحی من را (چهار ونود صدم) نوشتید خواهش می کنم نمره تشریحی من که (نه وچهل صدم ) میباشد رادر لیست نمرات قطعی قید فرمایید با تشکر/ جلالی ۸۶۱۳۱۳۶۷۱ شنبه ۲۰ تیرماه ساعت ۱۷.۳۰ دقیقه عصر

[ بدون نام ] یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:09

مجید نیسی هستم لطفا نمره ده را برایم وارد کنید متشکر میشوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد