اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام

جناب اقای نیسی  شما مراحم هستید من خوشحال میشوم با شما و سایر دانشجویان رابطه دوستانه داشته باشم من سعی میکنم دانشجویان خود را بشناسم و مطمن باشید حضور هر دانشجو در یک جلسه برایم کافی خواهد بود تا همیشه او را بخاطر  داشته باشم  جلسه آخر من از برخی دوستان اصول 2 بدلیل عدم رعایت شرایط کلاس دلخور بودم برای همین بیش از حد سخت گیری کردم و حتی چند مورد به یکی از دوستان یشنهاد خروج از کلاس را دادم   و همچنین حس کردم جناب اقای نزاهی از ما  ناراحت شد  ولی در کل با خیلی از دانشجویان رابطه دوستانه دارم مثلا من شما را بدون اینکه   ببینم بعنوان دانشجو میشناختم   و میدانم در چه سطح علمی هستید  با چه کسی رقابت میکنید و...... 


 یک سوال ؟ شما به جای آقای حمادی جویای نمرات ایشان میشدید؟ ؟ و ایا ایشام دسترسی به نت دارند؟؟ ممنون میشوم جواب مرا در وبلاگ قید کنید؟

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:39

سلام
نزاهی هستم
پیدا نکردم

عبدالامام نیسی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:27

بازهم سلام آقای یلالی ببخشید . آقای حمادی به دلیل یک سری مشکلات شخصی فعلا ( البته از ۲۰روز پیش تا الان ادامه دارد) دسترسی به نت ندارند به همین دلیل دو سه باری بهم زنگ زد وضعیت رو ازم جویا شد و بعد به پیشنهاد خود ایشان نمره تستی را برای شما ارسال کردم . بازهم ممنون به امبد دیدار و شب بخیر .

حکیمه مطیعی یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 http://شماره دانشجویی : 861208345

نمره تستی اصول 3
83.
می باشد .به علت تآخیر در جلسه که به سبب دانشگاه نگذاشتم وارد جلسه امتحان شوم .(به علت اینکه کارت دانشجویی نداشتم )

علی الهایی یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:29

نمره تستی حسابرسی ۴۰/۶ از ۸(۸۶۱۳۱۷۰۰۶)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد