اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سامان نزاهی عزیز و آفای نیسی

۶۷۹۸ کد شما میباشد و قابل مشاهده است




تستی و تشریحی آقای حمادی کم میشود  حال از ایشان بپرسید با نمره کم پاس کند؟؟ یا نمره کمتر از ده برایش وارد کنم تا ترم بعد با معدل بهتر پاس کند ؟؟؟ بقول شما من تجربه زیادی در این امر دارم  به من اگر بگویند 12 یا ترم بعد میگویم ترم بعد  چون معدل کمتر از دوازده مشکل ساز میشود 



نظرات 3 + ارسال نظر
گروه اکسیر یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 http://www.ex1r.com/forums/

سلام.

وبسایت خوب و جالبی دارید . تبریک میگیم.

ما در وبسایت خود با برنامه ها و اموزشهای کمیاب منتظر شما هستیم. برنامه هایی نظیر برنامه تبلیغات در روم کاملا رایگان و اموزشهایی نظیر اموزش هک سایت و سورسهای درخواستی شما.

موفق باشید.

حمدالله خادم حویزه یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:27

نمره تستی حسابرسی۶۰/۵ از ۸(۸۶۱۳۱۶۹۴۳)

عبدالامام نیسی یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:41

سلام آقای یلالی ببخشید که در این چند روز زیاد مزاحم شما می شوم . با آقای حمادی تماس گرفتم و نظر شما رو به ایشان رسوندم و ایشان گفتن که در کل نمره من چقدر شده و در ثانی ایشان همون نمره ۱۲رو ترجیح میدن و نمی تونن ترم بعد هم اصول ۳روبگیرن چون قبلا به شما عرض کردم که یک سری مشکلات دارند . بعد خواستم ببنیم که این کد ۴رقمی رو که برای آقای نزاهی و خودم در نظر گرفتید برای چیه و در کجا قابل مشاهده می باشد . باز هم ببخشید که سرتان را به درد آوردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد