اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام

اقای الهایی برای دانشجوی غیر حضوری نمره در ۱۰ ضرب و بر ۷ تقسیم میشود  برگ شما را حتما این بار دقیقا بر اساس کلید تصحیح میکنم شما هر موقع لازم دیدید برگ و نمره جدید خود را میتوانید در نت مشاهده کنید البته با تعیین کد ۶ رقمی به شرایطی که در .وبلاگ گفتم تا مطمن شوید حقی از شما ضایع نشده


جناب آقای خادم حویزه   شما برای قبول شدن از نظر من باید تستی و تشریحی را ۷ بیارید من یک نمره برای رفاه حال دوستان و همچنین سوال سرقفلی که بیش از ۶ صدم هم نداشت کمک میکنم ولی اگر قرار باشد  یک و ۳۳ را هم قبول کنیم پس یک و نیم؟؟/ یا یک و شصت؟؟؟ به همین ترتیب نمیشود پیش رفت باید همیشه حدی برای  جدا سازی قرار داد و این حد نمره تستی و تشریحی ۶ میباشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد