اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

دلایل عدم حضور در کلاس

دوستان من از هیچ کدام شما دلیل عدم حضوری انتخاب کردن کلاس را نپرسیدم اگر عدم حضور در کلاس جرم باشه که بزرگترین مجرم در پیام نور من هستم  که کارشناسی و الان هم  اگه خدا بخواد ترم آینده ارشد را بدون حتی یک جلسه حضور در کلاس دریافت میکنم ژس عدم حضور در کلاس نباید بهانه شما برای نمره کم آوردن باشد در پیام نور حضور در کلاس اختیاری است و حتی هم میتوان بدون هیچ دلیل و توجیهی کلاس نیامد و نمره ۲۰ را هم کسب کرد مهم برگ امتحانی شما است و حضور کلاس فقط در میان ترم شما نمایان میشود 

نظرات 1 + ارسال نظر
سروستانی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:33

سلام 2/5/88

آقای یلالی من وبلاگ شمارا دیر دیدم بخاطر همین امروز نمرات تستی خود رابرای شما می نویسم
اصول 3 =2.17
صنعتی = 1.25
حسابرسی = 3.60

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد