اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام خانم صوباتی و خانم فراحانی

نمرات شما را با دید مساعد وارد کردم نمره خانم فراهانی در اصول خیلی پایینتر از آن است که بتوان کاری برای ایشان انجام داد ولی برای صنعتی خانم صوباتی باید ببینم تستی و تشریحی در لیست نهایی جمعا چقدر میشود من منتظر دریافت نمرات تستی دانشجویان هستم و گرنه خیلی وقت پیش برگها تصحیح شده و نمرات بعضی دوستان قطعی است

نظرات 3 + ارسال نظر
صوباتی پور سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:32

سلام استاد امیدوارم حالتون خوب باشه
نمره ی تستی اصول حسابداری ۳، ۲شده
و نمره ی صنعتی ۷۵/۱

خدانگهدار

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:19

سلام استاد عزیز سامان نزاهی هستم استاد
شرمنده مزاحم شدم
یه زحمت داشتم استاد
اگه استاد الهی سحر میبینید به ایشون بگین یه سری به ایمیلشون بزنن
ممنون استاد نمیدونم لطفاتونو جبران کنم

صوباتی چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:28

سلام استاد ببخشید من خیلی عجولم اخرش نمرم چند شد استاد شرمنده با کمال تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد