اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام اقای نزاهی و خانمهای شرهانی و صوباتی

اگه استاد الهایی سحر دیدم حتما  به استحضارشون میرسونم مطمن باشید ایشون میلشون را چک میکنند  در ثانی دو روز پیش اعتراضات گرفتم از دانشگاه اعتراض شما نبود ظاهرا شما پر نکردید من هم فردا ساعت 3 میرم شمال تا سه چهر روز انجام برگشتم در مورد دیدن برگ امتحانی شما هماهنگی میکنم


خانم شرهانی شما در پاس کردن کتب تخصصی مشکلی ندارید  اگر هم بتونم خوشحال میشم اشکالات درسی شما را رفع کنم اگه خوزستان بودم میتونید رو کمک من حساب کنید


خانم صوباتی فردا میرم شمال اگه خدا خواست تا اخر هفته اینده بر میگردم

 اصول شما نمره خوبی دارید ولی صنعتی  رو  نمره تشریحی را با5 نمره میان ترم جمع کنید ببینید چقدر میشه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
شرهانی پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:05

سلام استاد خسته نباشید . از راهنمایی شما کمال تشکر را دارم . سفر خوب و خوشی را برایتان آرزومندم

[ بدون نام ] شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:26

استاد محترم سلام علیکم
استاد اگه راه داره نمراتی رو که با همکاری شما به 8 رسیده رو خواهشن به ده برسونید منظور اینه که به همون چشمی که به دانشجویان آزاد(مایه دار) میشه به ما دانشجویان مظلوم (هم از طرف خانواده و هم دانشگاه پیام نور) بکنید درس اصول 3 یک درسی است که به دانشجویان پیام نور علی الخصوص رشته های مدیریت تحمیلی شده استاد باور بفرمائید حرف فقط خودم نیست حرف تمام دانشجویان رشته مدیریته استاد منتظر جوابتون روی وبگاه که پل ارتباطی ما باشماست هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد