اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام دوستان

لطفا اگر نظری قرار میدهید که جواب دادن به آن برای شما اهمیت دارد حتما نام خود را قید کنید در مورد آن دوست بزرگوار که فرمودند 8 را 10 کنیم عرض میکنم همان 8 هم با دید دانشگاه آزاد بوده و گرنه در حد یکی دو نمره پاینتر میشد این ترم  به بیشتر دانشجویان چه حضوری و چه غیر حضوری نمره خوبی دادم بجز چند مورد که در کلاس مورد داشته و قبلا تذکر به آنان داده بودم نمره میان ترم کمی دادم و یا اصلا ندادم

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا سواری سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:09

سلام استاد خسته نباشید.استاد با اینکه مطمئنم شما با نهایت دقت برگه های تشریحی ما رو تصحیح می کنید ولی من فکر می کردم که ۲ سوال اول امتحان رو درست جواب دادم و حدس می زدم حداقل ۸ از ۱۱ بگیرم ولی ۷۰/۵ گرفته بودم.من اعتراض نوشتم اگر میتونید دوباره یک نگاهی بندازید به برگ امتحانم.میان ترم هم به من ۵ دادید در صورتی که من هر جلسه سر کلاس حاضر بودم و امتحان میان ترم رو میدادم مطمئن هم هستم که شما یادتونه من تو کلاس مسئله حل کردم.با تشکر از زحمات شما
سارا سواری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد