اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

برنامه بستان

سلام برنامه به من ابلاغ نشد تنها چیزی که من اطلاع دارم یک تماس تلفنی از دانشگاه مبنی بر اینکه ساعت اراد من کی میباشد 


حدس میزنم صنعتی و اصول ۳ جمعه دو تا ۶ با من باشد

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:34

سلام استاد جلالی
انشالله که حالتون خوب باشه.
استاد یه سی دی دارم که از سایت حسابداری دانلود کردم انواع نمونه سوالات درسهای حسابداری همراه با جزوه میخواستم ببینم اگر زحمتی نیست یه نگاهی بهشون بیندازید که اگه مفید هست از اونا استفاده کنم .
آیا میشه از طریق وبلاگتون واستون بفرستم یا اینکه باید بیارم دانشگاه ؟
ممنون لویمی

سلام
از طریق وبلاگ نمیشه شما میتونید با خودتون بیارید دانشگاه و یا ایمیل کنید که به سرعت بالایی برای ارسال یک سی دی نیاز دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد