اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

ایمیل من

pnu_jlali@yahoo.com


لطفا پس از ارسال در قسمت نظر به من اطلاع دهید

نظرات 5 + ارسال نظر
عبیات وعبداللهی دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 20:00

سلام علیکم
اگر امکان دارد کلاس دروس حسابداری را یک ساعت زودتر برگزار کنید.
چون کلاس هفته پیش ساعت پنج ونیم و ساعت ده دقیقه به شش رسیدیم سوسنگرد دیدیم ترمنال اهواز بسته بودومجبور بودیم با سواری راهی اهواز شویم

از این هفته یک تا ۵ کلاس برگذار می کنم شما به بچه ها خبر بدین

مصطفی رواجی اصل پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:32

سلام استاد
اصول حسابداری۳برنامه اش تغییرکرده؟
اگرساعت اش عوض نشده لطفا ان را تغییر ندهید.


باتشکر


















/

سلام نه برنامه اصول 3 تغییر نکرده است

۸۶۱۳۱۰۷۷۸ چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:39 http://reda_alsari@yahoo.com

سلام استاد میشه لطف کنید پاسخ امتحان میان ترم را روی وبلاگ نشون بدی

با تشکر

اگه تو برگا برگ کامل بود چشم اگه نبود یکی را فقط میزارم لطفا برای درج نظر اسم خودتون را کامل وارد کنید

[ بدون نام ] یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:40

سلام استاد آدرس ایمیلتون رو اشتباه نوشتید یا سیستم ما اشتباه میکنه

سلام ایمیلم ((pnu_jlali@yahoo.com)) هست .

کریم دشت بزرگ دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:00

سلام استاد .خوب هستید می خواستم بگم برای شما پیامی به ایمیلتون فرستادم .لطف کرده و مشاهده بفرمائید. با تشکر از شما .خدا نگهدار

سلام خوندم = امتحان مدیریت مالی را دیدم - من در کلاس هم گفتم امتحان این کتاب سخت تر از سوالات کتاب می آید و برای پاس کردن نمونه سوالات سالهای مختلف را حل کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد