اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام

 متاسفانه تا کنون دقیقا نمیتوانم  اعلام کنم هفته آینده کلاس تشکیل میشود یا نه ولی میان ترم قطعا  دو هفته آینده خواهد بود یعنی بعد از 13 امتحان برگزار خواهد شد
نظرات 4 + ارسال نظر
فریناز چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:24

گفت استاد مبر درس از یاد
یاد باد آنچه به من گفت استاد
هیچ یادم نرود این معنا
که مرا مادر من نادان زاد
پدرم نیز چو استادم دید
گشت از تربیت من آزاد
پس مرا منت از استادم بود
که به تعلیم من استاد ایستاد
هر چه می دانست آموخت مرا
غیر یک حرف که نا گفته نهاد
قدر استاد نکو دانستن
حیف٬ استاد به من یاد نداد.

الهام چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:26

معلم پای تخته داد میزد
صورتش از خشم گلگون بود
و دستانش به زیر پوششی از گرد پنهان بود
ولی آخر کلاسیها
لواشک بین خود تقسیم می کردند
وآن یکی در گوشه‌ای دیگر «جوانان» را ورق می زد.
برای اینکه بیخود های‌و هو می کرد و با آن شور بی‌پایان
تساویهای جبری را نشان می‌داد
با خطی خوانا بروی تخته‌ای کز ظلمتی تاریک
غمگین بود
تساوی را چنین بنوشت : یک با یک برابر است
از میان جمع شاگردان یکی‌برخاست
همیشه یک نفر باید بپاخیزد...
به آرامی سخن سر داد:
تساوی اشتباهی فاحش و محض است
نگاه بچه‌ها ناگه به یک سو خیره گشت و
معلم مات بر جا ماند
و او پرسید: اگر یک فرد انسان، واحد یک بود
آیا یک با یک برابر بود؟
سکوت مدهوشی بود و سوالی سخت
معلم خشمگین فریاد زد آری برابر بود
و او با پوزخندی گفت:
اگر یک فرد انسان واحد یک بود
آنکه زور و زر به دامن داشت بالا بود و آنکه
قلبی پاک و دستی فاقد زر داشت پایین بود؟
اگر یک فرد انسان واحد یک بود
آنکه صورت نقره گون، چون قرص مه می‌داشت بالا بود
وآن سیه چرده که می نالید پایین بود؟
اگر یک فرد انسان واحد یک بود
این تساوی زیر و رو می شد
حال می‌پرسم یک اگر با یک برابر بود
نان و مال مفتخواران از کجا آماده می‌گردید؟
یا چه‌کس دیوار چین‌ها را بنا می‌کرد؟
یک اگر با یک برابر بود
پس که پشتش زیر بار فقر خم می‌گشت؟
یا که زیر ضربه شلاق له می‌گشت؟
یک اگر با یک برابر بود
پس چه‌کس آزادگان را در قفس می‌کرد؟
معلم ناله‌آسا گفت:
بچه‌ها در جزوه‌های خویش بنویسید:
یک با یک برابر نیست.......

صفرکارمزدی یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:42

سلام استاد خسته نباشید خواهش میکنم در مورد این سوال برام توضیح بدید در جریان اول دوره۲۰۰واحد درصد تکمیل۳۰٪درجریان اخر دوره۴۰۰درصدتکمیل۷۰٪موادصادره۸۰۰واحد وارده به تولید۱۰۰۰واحد ۱ـاگرمواددراول دوره اضافه شود؟۲ـاگر مواد در اخر دوره اضافه شود؟۳ـاگر مواد به تدریج اضافه شود؟ جدول مقداری ومعادل احاد؟

سلام برای جدول مقداری هر سه روش یکسان است
در جریان اول دوره 200
وارده 1000
جمع 1200

صادره
در جریان اخر دوره 400
تکمیلی و صادر شده 800
جمع 1200
اما معادل احاد چون فرصت کلاس همچنان باقی است در کلاس روز چهارشنبه برای شما شرح خواهم داد

منصور سواری پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 20:52 http://reda_alsari@yahoo.com

استاد عزیز نه هرچی که من تو برگه نوشتم برام نشون بدی
بلکه خود جناب عالی جوابهارا تو وبلاگ بزاری
در ضمن نمونهای دیگر را اگه لطف کنید بزاری ممنون میشم


با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد