اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام توجه

کلاس این هفته اصول 3 تشکیل نمیشود میان ترم اصول 3 در تاریخ 18/9/88 خواهد بود

نظرات 5 + ارسال نظر
۸۶۱۱۴۱۹۹۹ یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:58

سلام استاد خسته نباشید.استاد میانترم قراربودهمین هفته باشه که.تمام برنامه ریزی ما واس همین هفته بود.من هفته اینده نیستم.بلیط دارم واس تهران.مراسم داریم.واقعن نمیدونم چیکارکنم.چراتغییرکرد.من شخصن نمیتونم شرکت کنم .لطفن یفکری بکنید.ممنون.بلک

سلام من جمعه 13 اذر باید دانشگاه شمال باشم برا همین چهارشنبه ساعت 3 بلیت دارم برای تهران و نمیتوانم میان ترم بگیرم شما اگر واقعا حس میکنید امادگی امتحان دارید سه شنبه ( فردا)تشریف بیارید دانشگاه ازاد سوسنگرد یا امروز دوشنبه تشریف بیارید پیام نور سوسنگرد من از شما امتحان میگیرم نتیجه را در وبلاگ به من خبر دهید تا سوال با خود همراه داشته باشم امروز ساعت 12 ظهر جهت مشاهده پاسخ شما وبلاگ را چک میکنم

۸۶۱۳۱۸۴۹۹ چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:48

سلام خسته نباشید.استاد به خاطر اینکه قرار بودشمادر این
هفته امتحان بگیرید از استاد الهایی خواهش کردیم امتحان را
در هفته ی بعداز آن برگزارکنندیعنی۱۹/۹ حالاشما میخواهید
۱۸/۹ امتحان برگزارشود!!!!!باتوجه به زیادوسخت بودن مطالب
هردوکتاب اگر امکان دارد تاریخ امتحان راتغییردهید.
ممنون

سلام سرکار خانم سعیدی
من یادم نمیاد تاریخ میان ترم عوض کرده باشم شما دو هفته کلاس نیومدید و من یک بار بیشتر تاریخ میان ترم اعلام نکردم

بهر حال اگر امادگی دادن امتحان را ندارید در کلاس مطرح کنید در مورد ان با هم به نتیجه ای خواهیم رسید

[ بدون نام ] شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:00

سلام استاد امتحان میان ترم از کدام فصل ها می باشد

سلام هر چی در کلاس گفتیم ممکنه تو امتحان بیاد تمرکز شما بر انحرافات و صورت وجوه نقد و هرینه یابی مرحلهای و ثبت روزنامه شعب نوع + درصد باشد

۸۶۱۳۱۸۴۹۹ دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:02

سلام خسته نباشید.استاد مابا استاد الهایی صحبت کردیم
قرار شد هفته ی آینده امتحان صنعتی را برگزار کنند.
سعیدی هستم نه خانم بلک

سلام ببخشید من شماره دانشجویی شما را با 999 اشتباه گرفتم لطفا اسم کامل خود را در موقع درج نظر قید کنید

۸۶۱۳۱۸۴۹۹ شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:09

سلام خسته نباشید.استاد امتحان اصول ۳روز دوشنبه برگزار میشه؟؟چه ساعتی؟؟؟
ممنون/سعیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد