اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام

سلام دوستان امتحان ساده و خوبی بود من سوالات را به لطف یکی از دوستان همکلاسی شما در شمال دریافت کردم تمام سوالات را در کلاس کار کردیم بجز سوال ۳ که تا حد امکان ملاحظه شما را در این سوال خواهیم داشت موفق  باشید  

 

 

 

 ضمنا به  کلیه دوستانی که تلفنی و یا در وبلاگ از من تشکر کردند  عرض کنم  بجز انجام وظیفه هیچ کاری نکردم موفق و موید باشید ( از ارج نهادن شما متشکرم )

نظرات 5 + ارسال نظر
سیدمحمدموسویان نژاد از طرف تمام دا سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:18

سلام آقای یلالی
انشالله همیشه موفق و موید باشید
امتحان کمی سخت بود
فرصت کمی برای خواندن داشتیم
امتحانانت فشرده است نتونستیم کل کتاب رو بخونیم
* بهد از خدا چشمان به شماست
لطفا به داد ما برسید

* سیدمحمدموسویان نژاد - میثم عبداللهی - مسعود بوستان شناس- علی جامعی - مصطفی یار - مصطفی عبیات - ارشاد رشیدی - اسماعیل یونسی و ... ( بقیه خواهر و برادارانی که سفارش کردند و لی اسمشان را بلد نیستم ) ممننون از لطفتون

سلام حکایت( کا بچه ها بچه ها کا ) شد که آقای موسوی خوب ما دوست داریم شما و سایر بچه هایی که اسم نیاوردید را مجدد زیارت کنیم ترم بعد در حدمت شما دوستان هستم

عبیات مصطفی پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 http://hosam_rabiei@yahoo.com

سلام علیکم
جواب سوال ۱ اصول حسابداری۳ نسبت به تعیین درصد قیمت سیاهه شک داشتم لذا دو جواب نوشتم

سلام جناب آقای عبیات کار خوبی کردی بقول قدیما کار از محکم کاری عیب نمیکنه و علمی غلطه ما سحت نمیگیریم موفق باشید ( لو بلهور لو بلزور لو عد الحرامیه )

حیدری جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 http://www.mbpnus.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَشْکُرْ فَإِنَّمَا یَشْکُرُ لِنَفْسِهِ وَمَن کَفَرَ فَإِنَّ اللَّهَ غَنِیٌّ حَمِیدٌ (12) سوره لقمان
استاد سلام
سوالات امتحان تاحدود زیادی خوب(آسان) بود بیشتر دوستان(دانشجویان) قبل از اینکه به جلسه امتحان وارد شوند می گفتند که شاید حتی نمره مون رو نیاریم اما وقتی که از جلسه بیرون می اومدند همه بچه هاخوشحال بودند ومی گفتند که امتحان عالی بود به جز سوال سه که شما تدریس نکرده بودید ومطالب کتاب تا حدودی نامفهوم بود بخاطر همینه که بعضی بچه ها نیمه تمام وبعضی مثل من خالی گذاشتند حقیقتاً استاد بیشتر بچه ها (دانشجویان) سفارش تشکر از شما را به من کردند ومی گفتند آقای یلالی چیزی رو درس داده بود که یقین داشت تو امتحان می اومد من هم که چند روزی به نت دسترسی نداشتم نتونستم بخاطر همینه که دیر رسیدیم تشکر کنیم
استاد دعای خیر شما رو هم می کنیم انشاءالله که موفق باشید.

سجاد مزرعه شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:34

سلام استاد
سوال 2 صورت وجوه نقد رو ما با راهنمایی مسول آموزش آقای طرفی رقم 100000در نظرگرفتیم وسوال را حل کردیم فکر کنم سوال اشتباه تایپی داشت استاد خواهشاً این موضوع روهنگام تصحیح در نظر بگیرید
سجاد مزرعه مدیریت دولتی

سلام من متوجه اشنباه شدم من در روز امتحان سوالها را نگاه کردم حتما مد نظر خواهم داشت هر چه در نظر گرفته باشید درست در نظر میگیرم

[ بدون نام ] شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 18:25

سلام استاد یلالی امیدوارم شما هم امتحاناتون و خوب بدین استاد من هرچی توی طول ترم کمکاری کردم بخاطر برنامه فشرده درسام سعی کردم برا امتحان جبران کنم شما هم یه ارفاقی موقع تصحیح بکنید بهرحال اگه من یه ثبت و اشتباه بزنم شما متوجه میشین من درسمو بلدم یا نه و فقط ممکنه موقع حفظ کردن بعضیارو یادم رفته باشه با تشکر موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد