اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

از فردا سعی کنید مرتب به وبلاگ سر بزنید تا نمرات خود را مشاهده کنید .البته ابتدا فقط نمرات بالا را درج میکنم

مطمئن باشید من پیام شما د ر  وبلاگ را مشاهده میکنم بعضی نظرها را درج نمیکنم برای این است که جنبه عمومی نداشته و درخواست یا سوال موردی است و یا انتقاد و پیشنهاد خاصی است 

ولی یقین داشته باشید حتما به فرمایشات شما در وبلاگ اهمیت میدهم و نیازی به وسیله ارتباطی دیگری ندارید .

نظرات 1 + ارسال نظر
سیدمحمدموسویان نژاد دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:13 http://www.dpn-bostan.blogfa.com

سلام اقای یلالی
ار اینکه تصمیم گرفتید نمرات رو ثبت کنید لازمه ازتو تشکر کنم
اساتید کمی اونهم در پیام نور پیدا میشه اینکار رو کنن
* جهت بالابردن کارایی وبلاگ پیشنهاد میکنم که یک دامنه آی را بخرید و سایت حسابداری را راه اندازی کنید.
* قیمت دامنه آی آر خیلی کمه
* یک خواهش : ما که دانشجویان پیام نور بستان کم هستیم 15 نفر هم نمیشیم اگه میشه کل نتایج دانشجویان بستان را ثبت کنید

****** با تشکر - ما که همیشه بهتون زحمت دادیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد