اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

سلام جناب آقای موسویان

تاریخ جمعه برای دانشجویان سوسنگرد است  برگهای شما تا کنون بدست من نرسیده که اگر هم برسد با دقتی که بنده در تصحیح دارم و اینکه کلیه برگهای پایان ترم و میان ترم بعضی دروس که برگ آنها را زودتر دریافت کردم باید تصحیح کنم حتما بیش از یک هفته باید منتظر باشید

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:10

سلام استاد عبدالهی هستم پیام نور بستان8612088638 فکر میکنم نمره پایین گرفته باشم روز قبل از امتحان حالم بد شد رفتم بیمارستان امتحان روخوب ندادم اگه میشه نمره ام رو اعلام کنید چون شنیدم ابتدا نمره های بالا رو اعلام میکنید

سلام استاد چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:28 http://www.osol3.blogsky

سلام استاد عبدالهی هستم پیام نور بستان8612088638 فکر میکنم نمره پایین گرفته باشم روز قبل از امتحان حالم بد شد رفتم بیمارستان امتحان روخوب ندادم اگه میشه نمره ام رو اعلام کنید چون شنیدم ابتدا نمره های بالا رو اعلام میکنید

سلام چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:30

سلام استاد عبدالهی هستم پیام نور بستان8612088638 فکر میکنم نمره پایین گرفته باشم روز قبل از امتحان حالم بد شد رفتم بیمارستان امتحان روخوب ندادم اگه میشه نمره ام رو اعلام کنید چون شنیدم ابتدا نمره های بالا رو اعلام میکنید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:09

سلام استاد عبدالهی هستم پیام نور بستان8612088638 فکر میکنم نمره پایین گرفته باشم روز قبل از امتحان حالم بد شد رفتم بیمارستان امتحان روخوب ندادم اگه میشه نمره ام رو اعلام کنید چون شنیدم ابتدا نمره های بالا رو اعلام میکنید

[ بدون نام ] جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:32

سلام استاد، منتظریم، امروز جمعه ست! خیلی خوب بلدید حالمونو بگیرید استاد، اجازه نمیدیم شما برید

۸۶۱۱۴۱۹۹۹ شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:49

سلام استاد دستتون دردنکنه.ولی استاد من امتحان خیلی خوب داده بودم.فقط سوال ۱وسوال اخروکامل ننوشتم.حداقل ۱۰رومیگرفتم ازنظرخودم.نمیدونم چطورشدانقدربازنمرم کم شد.انتظارشوخداییش نداشتم.بعداینکه متوجه میان ترم نشدم؟چرابدون میانترم محاسبش کردین؟منتظرجواب هستم.بلک

سیدمحمدموسویان نژاد یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:37 http://www.dpn-bostan.blogfa.com

سلام
دانشجویان سوسنگرد بایستی بهتون افتخار کنن که خدمات بهشون میدید.
فکر کنم با اعلام نتایج دانشجویان کارشون خیلی راحت شده
اکه میشه نتایج مارو هم ثبت کنید

سلام جناب آقای موسوی وقتی دانشگاه برگ شما را هنوز به من نرسونده من چه نتیجه ای اعلام کنم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد