اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

برنامه این ترم

اصول ۳ رشته مدیریت  دوشنبه  بعد از ظهر

اصول ۲ دوشنبه

صنعتی ۲ سه شنبه  بک تا سه بعد از ظهر  دانشگاه پیام نور و  دانشگاه آزاد   چهار تا هفت

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:16

باسلام وخسته نباشید.امیدوارم حالا که دوباره تصمیم گرفتید این ترم را هم تدریس دهید بتوانید مطالب را به طور گیرا برای ما یعنی دانشجویان شما تدریس کنید منظورم اینه که بطور فرار درس ندهید استاد راستشو بخواهید خیلی از این شاخه به اون شاخه می پریدواسه ی همین در یادگیری اشکال پیدا می کنیم درسته کلاس مطلق به ماست و ما می توانیم هر اشکالی داشته باشیم بپرسیم وشما رفع کنید ولی تا زمانی که شیوه ی تدریس شما به این نحو باشه هم شما خسته می شوید وهم ما کلافه!!!!!!!!!
پس خواهشن شیوه ی تدرستون را تغییر بدهید تا ما از کلاس استفاده ی بهتر وبیشتر بکنیم.
THANK YOU

سلام برادر یا خواهر عزیز من هیچ اصراری به تدریس ندارم چنانچه حس میکنید متوجه مطلب نمیشوید سعی میکنم این کتاب را از برنامه درسی حذف کنم سعی میکنم تا هفته آینده کتاب دیگری انتخاب کنم ای کاش مطلب را در کلاس مطرح میکردید در حضور دانشجویان مطمن باشید من انتقاد پذیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد