اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

نظر یکی از دانشجویان عزیز

باسلام وخسته نباشید.امیدوارم حالا که دوباره تصمیم گرفتید این ترم را هم تدریس دهید بتوانید مطالب را به طور گیرا برای ما یعنی دانشجویان شما تدریس کنید منظورم اینه که بطور فرار درس ندهید استاد راستشو بخواهید خیلی از این شاخه به اون شاخه می پریدواسه ی همین در یادگیری اشکال پیدا می کنیم درسته کلاس مطلق به ماست و ما می توانیم هر اشکالی داشته باشیم بپرسیم وشما رفع کنید ولی تا زمانی که شیوه ی تدریس شما به این نحو باشه هم شما خسته می شوید وهم ما کلافه!!!!!!!!!
پس خواهشن شیوه ی تدرستون را تغییر بدهید تا ما از کلاس استفاده ی بهتر وبیشتر بکنیم.


سلام دوست عزیز شما میتوانید نظر خودتون به صراحت و بدون هیچ ملاحظه ای در کلاس مطرح نمایید ؟ چرا بدون اسم؟؟ بهر حال نظرات سازنده شما است که ما را در رسیدن به هدف یاری مینماید  در ثانی تنها هدف ما به حضور مجدد در دانشگاه خدمت به شما بزرگواران است اگر حس میکنید  با مدرس دیگری در این کتاب موفقتر خواهید بود من هیچ اصراری به تدریس این کتاب ندارم . سعی میکنم از برنامه درسی خودم  آن را حذف کنم

من به شما گفتم پشت برگ حضور و غیاب علامت بگذارید بجز یک علامت منفی تمام علامتهای دیگر مثبت بود ؟ ؟  جای بسی تعجب است ؟؟؟ چرا دوستان نظر خود را پنهان میکنند؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:52

سلام
درجواب دوست عزیزی که نظرشان ثبت کردید:
احتمالا اشکال ازجای دیگر که تصور شده تدریس به شکل شاخه برانی واگر نه هر کسی که یه خورده سواد هم داشته باشه سر کلاس بشینه چیزی خلاف این متوجه میشه

دانشجوی بستان سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 19:07

سلام علیکم
مدیریت مالی تدریس می کنید در بستان؟

سلام این ترم هیچ کتابی در بستان تدریس نمیکنم چون دانشگاه از ما دعوت به عمل نیاورد و بنده ساعات تدریس خود را کاملا در دانشگاه آزاد و سوسنگرد پر کردم

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:06

جناب با سواد این نظر طبق نظر سنجی که از دوستان به عمل اومده بود نوشته شد.برای ما که فرقی نمیکنه خودمون پی درس میریم فقط به جزوئ استاد اکتفا نمی کنیم بحث وقت تلف کردنه.استاد میدونم خوشتون اومد ازتون حمایت شد ولی باید نظر منم چاپ کنید تا این دوست باسواد بخونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد