اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

با سلام خدمت دوستان گرامی

صنعتی 2:

برگهای شما را امروز تحویل گرفتم انشا الله فردا صبح نمرات شما در وبلاگ قرار خواهند گرفت . لطفا  از ثبت هر گونه اعتراض در سیستم گلستان خوداری نمایید و در طول  فردا و صبح پس فردا هر گونه درخواست تجدید نظر خود را در  همین وبلاگ  درج نمایید و  دو الی سه ساعت بعد جهت مشاهده  پاسخ مراجعه فرمایید .( دلیل عدم درج اعتراض در گلستان عدم دسترسی بنده  به این سایت میباشد و اعتراض شما هیچ گونه پاسخی دریافت نخواهد نمود  در عوض بنده هر چند ساعت یک بار وبلاگ را چک و پاسخگوی شما خواهم بود )


نظرات 3 + ارسال نظر
حسین جلالی سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:49

سلام خسته نباشید.من در مورد نمره سوال ۱ اعتراض دارم تا انجایی که یادمه هیچ جایی رو اشتباه ننوشتم شما نیم نمره کم کردی. ولی فکر کنم مثل همیشه تو تصحیحتون سخت گرفتید.
حسین جلالی

سلام جناب آقای جلالی من مطمنم که با ارفاق هم تصحیح شده شما مواد و دستمزد را کامل نوشتید و برای محاسبه سربار سربار ثابت بودجه شده در بودجه قابل انعطاف را ۲۴۰۰۰۰۰ ریال بدست آوردید در حالی که شما ۵ ساعت را در ۸۰۰۰ واحد بودجه شده در ۳۰۰ ریال سربار هر واحد ضرب میکردید میشد ۱۲ میلیون حال شما کمی عمیقتر به یاد بیارید که این رقم در بدست آوردن انحراف هزینه متغیر و انحراف حجم و انحراف قابل کنترل به شدت موثر است و تنها انحراف کارایی است که بدلیل تکرار این کم دقتی در بودجه مجاز ساعات استاندارد مجددا ۲۴۰۰۰۰۰ ریال عدد بدستی امده است ( چون بودجه ساعات واقعی و بودجه ساعات استاندارد مقایسه میشوند و هر دو یک عدد کمتر بدست آمده اند ) ژس شما از چهار انحراف تنها یکی را به دست آوردهاید شما به جای من مصحح از یک نمره چقدر باید بدهید؟؟ سخت گیری در حسابداری مفهومی ندارد شما ۲+۱= را مثال در نظر بگیرید دانشجوی شما اگر ۳ بنویسد هر که مصحح باشد چه سختگیر چه خیلی خوشبین صحیح در نظر میگیرد حال شما با جواب ۵ برای این سوال یه یک مصحح خیلی مثبت بین رجوع کنید آیا جواب درست است؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:37

سلام خسته نباشید استاد بخدااز دل شوره مردیم تو رو خدا میانترم کمکمون کنید قبول شیم دل ما رو شاد کنید.861208687

سلام از شما انتظار نمره بسیار بیش از این داشتم ُ میان ترم شما برای کم نشدن معدل 4 است جمع کل نمره شما نزدیک به ده و نه و 25 یا 9 قرار میگیرد تا معدل شما کمتر نباشد امید که ترم دیگر همت بیشتری نمایید و با تلاش مضاعف و توانایی که در شما سراغ دارم 20 درس را کسب نمایید .

۸۶۱۲۰۸۶۸۷ جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:24

سلام استاد خسته نباشید استاد این ترم به خاطر مشکلاتم نتوانستم نمره ی خوبی بگیرم در خواست بررسی مجدد را دارم. نمره ی قبولی واسم کافیه با تشکر فراوان از زحماتتان.۸۶۱۲۰۸۶۸۷

سلام حتما بررسی میکنم ولی اگر هم ده شود شرایط حضور تمام جلسات ترم آینده + شرکت در تک تک امتحان کلاسی هم به همراه خواهد داشت - مشکل بنده در این ترم این است که بنده نمرات شما را وارد نمیکنم و ممکن است برای تجدید نظر به دست مدرس دیگری سپرده شود برای همین باید جانب احتیاط را رعایت کرد من موضوع را مفصل امروز در کلاس میانه ۲ گفتم و برگهای تک تک دوستان را به آنها دادم به بعضی هم که راه داشت یکی دو نمره در حضورشان اضافه شد از جمله آقای عبیداوی و خانم بحری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد