اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

نمرات صنعتی ۲


نام نمره سوال 12345جمع
فاضلی1۱۰۲۵ صدمنیم
زرفانی نیم۲ ونیم



کنانی 0۱۰۰۱
 آقا نیسی2 و نیم۲ ونیم۷۵ صدم۲۵ صدم۳
نصیریکل نمره 4۲و نیم۲۷۵ صدمدو ونیم
نیسی 2 و هفتاد پنج۱ ونیم۱۲۵ صدم۱ و هفتاد و پنج
پیر هادی2 و بیست۰نیم۷۵ صدم۲
جلالی3 و نیمدو ونیم۲۲۵ صدم۳ ونیم
بیت سیاح3۲ ونیم۲ ونیمیک ونیم۳ ونیم
سیاحییک و نیم۲۵ صدم۱۰۲ و۲۵ صدم
سیلاوی یک و نیمنیم۷۵ صدم۲۵ صدمیک ونیم
شرفی  یک و نیم۲ و نیمیک۲۵ صدم۲ ونیم
عبیداوی2دو ونیم۲۲۵ صدم۲
آقا عبیداوی2۲ ونیم۲۲۵ صدم۲
طرفی2دو ونیم۱یک ونیمیک ونیم
بریحی2 و نیم۲ و نیم۱۲۵ صدمیک ونیم
پرکان3 و نیمدو ونیم۲۲۵ صدم۳
شریفی1دو ونیمیک۲۵ صدم۳
عبیاتینیمدو ونیمیک۲۵ صدمیک و نیم
کیانی یک و نیمدو ونیمیک و ۲۵ صدم۲۵ صدم۱
آل کثیر دو ونیمدوونیم۳۲۵صدمیک ونیم
رشتی زاده  یک و نیمدو ونیمنیم۲۵صدم۳ ونیم
روزمنا سه و نیمدو ونیمیکیک ونیم۲
زینب مرمزی0نیمیکنیم۰
سلیمانینیمدو ونیمیکنیمدو
 غرباوی یک و هفتادپنجیک ونیمنیمیک ونیمیک
عتابی۲دو ونیم۰یک و بیست ۲ و سی صدم
بلک دو ونیمنیمنیم۰۰
ماه پیکر  یک و ۷۵صدمدو ونیمنیم۲۵ صدم۰
 منصوری  3 و هفتاد۲و نیمدو ونیمیک ونیم۳و بیست  پنج







نظرات 8 + ارسال نظر
نیسی عبدالامام سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:02

استاد سلام خسته نباشید بابت اعلام نمره ها دست شما درد نکنه فقط خواستم تشکر کنم

سلام خواهش میکنم شما سوال اول ثبت روزنامه را از یاد بردید؟؟؟ و سوال چهار هم سبد کالا تشکیل ندادید سوال دو را هم بدون رعایت و کشیدن جدول رسم نمودید که زحمت شما بیشتر شده است

۸۶۱۱۴۱۹۹۹ جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:17

سلام استاد.خسته نباشید.روزتون مبارک.استاد یه لطفی کنید برگه منو یه نگاه دیگه بندازین.شاید به قبولی برسه.بخاطر فردا که تولدحضرت علی دلمون شاد کنید.ایشالاه ترم دیگه جبران میکنم.ممنون استاد.بلک

چشم خواهر بزرگوار باز نگاه میکنم

سیاحی جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:21

سلام خسته نباشید.استاد من که بتون گفتم حالم خوب نیست...ولی اومدم سرجلسه.برگمو یه زحمت بکشین چک کنید شاید به ۱۰ برسه.ممنونم استاد

سلام وخسته نباشید من جویای حال شما بودم البته مطمنم این پیام را خانم بلک برای شما درج نمودند .
شما با نمره ده راضی هستید؟؟؟
آیا معدل شما کم نمیشود؟ بهتر نیست ترم دیگر نمره ۲۰ این کناب را دریافت نمایید؟؟؟
منتظر ژاسخ شما هستم؟

[ بدون نام ] جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:20

سلام استاد خسته نباشید استاد این ترم به خاطر مشکلاتم نتوانستم نمره ی خوبی بگیرم در خواست بررسی مجدد را دارم. نمره ی قبولی واسم کافیه با تشکر فراوان از زحماتتان

سلام حتما بررسی میکنم ولی اگر هم ده شود شرایط حضور تمام جلسات ترم آینده + شرکت در تک تک امتحان کلاسی هم به همراه خواهد داشت - مشکل بنده در این ترم این است که بنده نمرات شما را وارد نمیکنم و ممکن است برای تجدید نظر به دست مدرس دیگری سپرده شود برای همین باید جانب احتیاط را رعایت کرد من موضوع را مفصل امروز در کلاس میانه ۲ گفتم و برگهای تک تک دوستان را به آنها دادم به بعضی هم که راه داشت یکی دو نمره در حضورشان اضافه شد از جمله آقای عبیداوی و خانم بحری

[ بدون نام ] جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:22

سلام استاد خسته نباشید استاد این ترم به خاطر مشکلاتم نتوانستم نمره ی خوبی بگیرم در خواست بررسی مجدد را دارم. نمره ی قبولی واسم کافیه با تشکر فراوان از زحماتتان

۸۶۱۲۰۸۶۸۷ جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:25

سلام استاد خسته نباشید استاد این ترم به خاطر مشکلاتم نتوانستم نمره ی خوبی بگیرم در خواست بررسی مجدد را دارم. نمره ی قبولی واسم کافیه با تشکر فراوان از زحماتتان. ۸۶۱۲۰۸۶۸۷

سلام حتما بررسی میکنم ولی اگر هم ده شود شرایط حضور تمام جلسات ترم آینده + شرکت در تک تک امتحان کلاسی هم به همراه خواهد داشت - مشکل بنده در این ترم این است که بنده نمرات شما را وارد نمیکنم و ممکن است برای تجدید نظر به دست مدرس دیگری سپرده شود برای همین باید جانب احتیاط را رعایت کرد من موضوع را مفصل امروز در کلاس میانه ۲ گفتم و برگهای تک تک دوستان را به آنها دادم به بعضی هم که راه داشت یکی دو نمره در حضورشان اضافه شد از جمله آقای عبیداوی و خانم بحری

سیاحی جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:55

سلام استاد ممنون از اینکه جویای حالم بودید. ما به معدل کم هم قانعیم
استاد ۱۰ از افتادن که بهتره

جهت اطلاع شما نمره کمتر از ده در معدل حساب نمیشود مثلا شما ترم دیگر اگر بتوانید ۱۵ از صنعتی بگیرید نمره ۱۵ فقط در معدل کل شما حساب میشود شما از این امر غافل ماندید ؟؟؟ مطمن باشید معدل برای شما موثر تر از زود تمام کردن است شما برای قبول شدن به یک وهفتاد پنج صدم نیاز دارید ( تا به ۷ برسد ) باز هم اختیار را با شما میگذارم

۸۶۱۱۴۱۹۹۹ شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:53

سلام استاد.خسته نباشید.استاد منتظرنتیجه هستم.ممنون

سلام نمره شما ده شد بقیه نمرات هم به نسبت نمره شما اصلاح شدند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد