اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

نحوه تصحیح و برگ چند دانشجو

 برای کمک به دوستان دو  ونیم نمره از چهار نمره سوال یک به مواد و دستمزداختصاص یافت که  طبعا باید 3 به سربار و  1 نمره به مواد و دستمزد تعلق بگیرد  برای ثبت صحیح مواد و دستمزد بدون در نظر گرفتن اعداد فقط عنوان ثبت  هر کدام 25 صدم و برای ثبت سربار  نیم نمره اختصاص یافت

برگ سرکار خانم ها نصیری بعنوان کلید سوال  و منصوری راد و  ماه پیکر  و همچنین اقایان نیسی و جلالی  بدون مشخص نمودن اینکه این برگ متعلق به کدام دانشجو میباشد در زیر برای دانلود و مشاهده درج شده است

1- کلیک کنید ( برای مشاهده کامل برگ بر روی عکس ( برگ سوال ) راست کلیک نموده و گزینه view imege   را انتخاب کنید )

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:25

سلام روزتون مبارک.چشم من که این ترم همه ی کلاسا رو اومدم ترم بعدم مشکلی نیست.مرسی.۸۶۱۲۰۸۶۸۷

سلام خیلی دیر پاسخ دادید من نمرات را ثبت کردم نگاه مجددی به سایت میکنم اگر کدم فعال باشد برایتان اصلاح میکنم و گرنه باید ببخشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد