اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

دروس این ترم پیام نور

۱- اصول حسابداری ۱  (رشته مدیریت دولتی فقط)

۲- اصول حسابداری ۲ ( فقط رشته حسابداری )

۳- اصول حسابداری ۳ چند بخشی

۴-مدیریت مالی ۱ و ۲ تمام رشته ها

۵- حسابداری صنعتی ۲ و ۳  رشته حسابداری

برنامه کلاسی از همین هفته  در برد دانشگاه نصب خواهد شد  و از هفته اول اعلام شده در برد کلاس تشکیل خواهد شد .

نظرات 3 + ارسال نظر
سعیدی چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:38

با عرض سلام خدمت استاد گرامی.استاد دیروز ساعت 3 به من اطلاع دادن که کلاس صنعتی 2 سه شنبه 6_4 برگزار می شود.
اولین جلسه رو که از دست دادیم یه خواهشی داشتم اگر که واستون مقدور نیست روزشو عوض کنید لطفا ساعتشو تغییر بدین که از هفته دیگه با تایم جدید بیایم سرکلاس.ممنون می شیم.

سلام بعید میدونم الان بتونم ساعتش تغییر بدم شاید بعد از یکی دو هفته دیگه که هوا یکم زودتر تاریک شد سعی کنیم ساعتش تغییر بدیم البته با هماهنگی دانشجویان بقیه

عبیات چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:32

سلام
امیدی هست در بستان شمارا ملاقات کنیم؟

سلام متاسفانه امکانش وجود ندارد من حد اکثر سقف مجاز را در دانشگاه دیگه تموم کردم و امکان اخذ درس در اون دانشگاه را ندارم در ضمن وجود من در درسهای تخصصی حسابداری بیشتر ضروری و لازم به نظر میرسد

[ بدون نام ] جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:42

سلام استاد صنعتی ۳ ترم قبل توسط استاد جلالی تدریس می شد که انصافا خوب درس میدادند و بچه ها راضی بودند فکر میکنید بتوانید بهتر از ان این درس را بدید

سلام نه حتما ایشان بهتر و رساتر مطالب را عنوان می فرمودند . بنده سعی میکنم از تجربیات ایشان استفاده کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد