اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

آخرین مهلت تجدید نظر میان ترم

  قابل توجه دانشجویان عزیز  آخرین مهلت  درخواست تجدید نظر  نمرات میان ترم اعلام شده در سیستم گلستان  دهم خرداد خواهد بود و بعد از این تاریخ به هیچ عنوان قابل تغییر نخواهد بود .

نظرات 2 + ارسال نظر
صالح شرفی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 http://www.osol3.blogsky.com

باعرض سلام خدمت استاد یلالی اقای صالح شرفی رشته مدیریت بازرگانی به شماره دانشجویی ۸۸۰۱۹۴۶۴۹ هستم باشما اصول ۳ دارم و در دو امتحانی که از ما گرفتی شرکت کردم و تمام جلسات حاضر بودم در اخرین جلسه که بودم قرار است به ما میان ترم نمره ۶ بدهی و لی به من ۵ دادی.خواهشمند است اصلاح فرمائید با تشکر

سلام
من به تمام شرکت کنندگان نمره 5 دادم در صورتی که نمره پایان ترم شما از 14 نمره 7 نمره باشد نمره 6 میان ترم شما خواهد بود

نزاهی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:52

استاد سلام پس چرا نمره مارو نزدین توی وبلاگتون . هرچی میگردم نیست ممنون سامان نزاهی .

میان ترم مدیریت مالی یک شما را 6 دادم
ولی شما در صنعتی حضوری نداشته ومیان ترم ندارید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد