اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

نمرات صنعتی 2

 نمرات صنعتی 2  به تفکیک  سوال

نامسوال1سوال2سوال3سوال4سوال5سوال6
صیاحینیمنیمنیم000
کلانی۲بیست صدم۰0یکیک ونیم
نهیراتنیم۰۰000
الهایی سحر۰۰۱0نیمنیم
خسرجی نرادنیم۰۲00یک ونیم
موسوی۰۰۰000
حرببیست صدم

هفتاد 

صدم

00نیم
فاضلی۰۰۰0نیم1
ساعدینیم۰۱002
داغری۰۰۰001
حمودینیم۰۰001
سیاحی۰۰۰002
جلالی۱نیم۱100
سعیدینیمنیم۰001
شکیبا نیمنیم۰000
ربیعه۱۰۰بیست صدم00

نظرات 3 + ارسال نظر
دانشجو پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:06

سلام استاد٬ خسته نباشید...
مرسی از اینکه نمرات رو به این زودی در وبلاگ درج کردید.
من امتحان صنعتی۲ رو اصلاْْْْْْْْ خوب ندادم. سوالات امتحانی واسم نا آشنا بود.
میدونم به خاطر غیبتهایی که سر کلاس شما داشتم نمیتونم از شما درخواست ارفاق داشته باشم.
ولی ازتون خواهش دارم که اگر براتون امکان داره ۱تجدید نظر در مورد نمره ی من بکنید.

سلام
من به استعداد و توان شما ایمان دارم
و تجربه به من ثابت کرده میتوانم مطالب لازم را به خوبی منتقل کنم ولی این ترم عدم حضور دوستان موجب شد کلاس بی نظم تشکیل شود
و برگها بسیار نگران کننده و مایوس کننده
در سوال 6 دو هزینه ثابت هست شما یکی را مد نظر داشتید و در بقیه هم با کمال بی دقتی جواب دادید من با وجود مشکل جسمی در چند روز اخیر ولی در نیم ساعت اخر امتحان صنعتی سر جلسه حاضر شدم ولی شما نبودید نشان از عجله در پاسخ بود به شما حق میدهم دو امتحان در یک روز خسته کننده است
من به هیچ عنوان دوست ندارم ده در کارنامه شما باشه

سعیدی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:57

سلام استادخسته نباشید.
استاد نمرات به همین شکل باقی میمونن؟تغییری درشون داده نمیشه؟

سلام نمره اصلی شما با کمی تغییر و تاثیر نمرات کلاسی در سیستم گلستان ثبت میکنم ( یکی دو روز آینده )

سید مصطفی موسویان دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:27

با سلام و خسته نباشی خدمت استاد گرامی
باتشکر از اینکه نمرات را با این سرعت در سایت ثبت نموده اید می خواستم بپرسم نمرات اصلی چه موقع در سایت گلستان ثبت می شوند (مدیریت مالی1)

سلام نمرات مدیریت مالی بدون هیچ تغییر ثبت میشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد