اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

جناب آقای شریفی

 این ترم فقط اصول 2 و صنعتی 2 و 3 پیام نور با  من میباشد و بنا به صلاح دید دانشگاه  اصول 3 و 1  بطور خود خوان ارائه شده  است . 

 مالیاتی و پیشرفته یک و دو با استاد ارجمند جناب  آقای جابر جلالی میباشد .

نظرات 5 + ارسال نظر
عبدالامیرمزرعه چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 http://osol3.blogsy.com

باسلام به استادعزیزومحترم عیدتان مبارک ونمازوروزه ات قبول باشد.

علی داغری زاده چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:55

سلام استاد
امیدوارم حالتون خوب باشه
طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حق،عیدبر شما مبارک
با تشکر از زحماتتون

شریفی یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 http://osol3.blogsky.com

سلام استاد خوبید مثل اینکه ۲باره پیغامم رو ندیدید من دانشجوی حسابداری شما خانم شریفی از بستان هستم خوشحال میشم اگه به پیامم جواب بدید.

سلام همان روزی که پیام میگذارید سعی میکنم جواب بدهم جواب شما را هم همان روز دادم . دلیل اینکه شما جواب خود را ندیدید این بوده که شما نظر را در یاداشتهای قدیمی میدهید و پس از درج پاسخ و تایید نظر دقیقا همان جا قرار میگیرد مثلا نظر جدید شما در قسمت یادداشت آقای شریفی ثبت شده که مربوط به شهریور 90 بوده و پس از تایید در همان قسمت قرار میگیرد سعی کنید نظر خود را در اخرین یاد داشت قرار دهید تا مشاهده پاسخ برای شما آ سان باشد .

اکنون اگر به قسمت یاداشت جناب اقای شریفی بروید میبیند 3 نظر وجود دارد که نظر سوم پاسخ شما است . لطفا در صورت مشاهده مطلب به من پیامی بدهید تا حذف کنم .

نوال شریفی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 http://osol3.blogsky.com

سلام استادروزتون بخیر :
باتشکراز اینکه وقت شریفتون رو برای ما در اختیار میذارید.
ولی پیغام من در مورد یه موضوع دیگه بود که چرا چیزی درمورد منابع پیشنهادی کارشناسی ارشد اعلام نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟با آرزوی روزی پر امید برای شما و خانواده محترمتان.

سلام باز عجله کردید من گفتم انشا الله اخر هفته جوابتون میدهم

Ebrahim hamadi یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:23 http://osol3.blogs.com.com

باسلام وخسته نباشید خدمت شما استاد محترم شرمنده سوالهای اصول 1امشب یا فردا شب رو وبلاگ شما مییاد

سلام جمعه شب قرار میدهم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد