اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

ساکی حسینی

 سلام نمره شما در اصول 2 ده شد  موفق باشید . 

لطفا برای دریافت جواب دفعات بعدی در قسمت نظر مطلب خود را قید فرمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
سواری یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:22

سلام استاد لطفا نام نرم افزاری که کاربرگ رابا ان درس دادید را بنویسید . یک دنیا تشکر از زحمات شما

دقیقا نمیدانم کلاس را میگویید اگر پیام نور سوسنگرد هستید برنامه اکسل بود از برنامه های افیس2007 هست ورد و اکسل و اکسس و پاورپونت و.... هستند که من کاربرگ پیام نور اصول یک را با اکسل طراحی کردم . اگر راهنمای اون بخاید و نت پر سرعت دارید چند آدرس میدم بتون که راهنمای فارسیش را دانلود کنید .

سواری دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:50

سلام استاد من این نرم اقزارو دارم اما با ان کار نکردم باید طرز استفاده از ان را از برادرم یاد بگیرم با اینکه برادرم همیشه مشغول است. با تشکر

سلام افیس 2003 و 2007 را میشود فارسی کرد که کاربردش برا مبتدی راحتر باشه . البته این کار موجب میشود که بعدا با منوی انگلیسی مشکل داشته باشید .
اگر ارتباط نت پر سرعت دارید میتونید کتاب pdf اموزش دانلود کنید . معمولا خوب توضیح دادن
اموزشگاههای کامپیوتری هست که مهارتهای کار با افیس هم خوب یاد میدن ولی برای یادگیری بهتره خودتون واز طریق کتاب خود آموز اقدام کنید .
اگر تو فرصت دو ترم هم اشکالی داشتید من معمولا وقت آزاد دارم و میتونم جوابتون را بدم.

عبدالرسول نگراوی چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:21

باعرض سلام وخسته باشید
استاد این ترم دانشگاه آزاد سوسنگرد هستید

سلام اگر منظور شما آزاد سوسنگرد باشد نه درسی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد