اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

اصول حسابداری 3 و صنعتی 2

ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری

کلیه کلاسهای اینجانب در روزهای دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه و جمعه این هفته تشکیل نمیشود -

نظرات 2 + ارسال نظر
شرفی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:09

سلام استاد نتونستم عکسها را اپلود کنم فرمت سیدی خیلی سنگین هست روی چند سیستم (۴)امتحان کردم حتی کافی نت هم بردم ولی جواب همه یکی بود شما نباید فرمت عکس دیویدی انتخاب میکردین لطف کنید یک سیدی دیگه از عکسها تهیه کنید اما دیویدی نباشد تازه سیدی که دارم قابلیت کپی یا رایت از ان ندارم چون ارور میده .

سلام دی وی دی را بیاورید من فرمت انها را عوض میکنم

سبحانی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:08

استادمیاترم کمک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد